Bf augusti 2017
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Mitt vatten gick natten till igår utan att några värkar satt igång så har inget hänt innan imorrn (måndag) em blir jag igångsatt... Har någon erfarenhet av det? Eller tips på hur en sätter igång värkarna själv..?
Vet inte om jag vågar mig på ricinolja då jag läst att det kan ge stormvärkar...!? Några andra tips?!
Vet inte om jag vågar mig på ricinolja då jag läst att det kan ge stormvärkar...!? Några andra tips?!
BF+3 här och det händer ingenting! Andra barnet :/ Har druckit hallonbladste i 2 veckor, mer sammandragningar annars DI nada! Var på bedömning för att bli igångsatt idag men nepp, ingenting lång omogen tapp och i mitt län gör de inga hinnsvepningar.... gick över 10 dagar med första, och då vägde bebis nästan 4,5 kg! Gus vad jag inte vill återuppleva det!
BF+3 här och det händer ingenting! Andra barnet :/ Har druckit hallonbladste i 2 veckor, mer sammandragningar annars DI nada! Var på bedömning för att bli igångsatt idag men nepp, ingenting lång omogen tapp och i mitt län gör de inga hinnsvepningar.... gick över 10 dagar med första, och då vägde bebis nästan 4,5 kg! Gus vad jag inte vill återuppleva det!
Men visst borde du få ultraljud inom några dagar som man brukar få när man går över tiden? Om bebis ser ut att vara väldigt stor då kanske det går att få snitt?
Sista dagen i augusti. Det verkar som om det blir en septemberbebis för mig. Bf+7 har haft värkar sedan halv fem igår morse men när vi åker in och kollar har ingenting hänt. Är väldigt uppgiven just nu och inget hjälper mot smärtan. Jag vill verkligen att det ska vara över nu.
Hur går det för er andra?