Bf augusti 2017
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Äntligen kom även vår lilla ljuvling!
Det gick väldigt snabbt och bra! Han föddes 30 minuter efter att vi kom till förlossningen! Hade aldrig vågat drömma om en så smidig och okomplicerad förlossning efter hur den första var (också normal för en förstföderska men med alla vanliga komplikationer så som värksvaghet, långdraget förlopp, grad 2 bristning osv).
Visst, det gjorde extremt ont och var otroligt intensivt men jag föredrar det framför en 24-timmars förlossning! Inte en skråma på varken mig eller bebis och det tog ca 4 timmar totalt från att värkarna började. Vi är hemma igen och njuter!
Massor av grattis!
Jag var hos bm precis. Mogen framåtriktad tapp/modermun, typ 1 cm öppen, fixerad bebis. Hon hinnsvepte lite. Nu hoppas jag!
Är kanske ensam här nu? Befinner mig i någon sorts evighetslång latensfas. BLIR TOKIG.
Jag är kvar! Bf om 2 dagar...
Jag är kvar! Bf om 2 dagar...
Är kanske ensam här nu? Befinner mig i någon sorts evighetslång latensfas. BLIR TOKIG.
Hej! Jag går bara runt o känner efter, har bf 26e.. Hoppar in här om någon finns kvar!?
Har ni som fött känt av något innan det satt igång på riktigt!? Jag känner ingenting.. Ett par gånger nu senaste dagarna har jag fått som en sammandragning (gissar jag det är iallafall..) i nedre delen av magen men den har försvunnit lika snabbt som den kommit. Första barnet, så svårt o veta vad det är man väntar på för tecken!
Hej! Jag går bara runt o känner efter, har bf 26e.. Hoppar in här om någon finns kvar!?