• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Anonym (Ann O. Nym)
    Anonym (frank) skrev 2017-08-21 16:23:18 följande:
    Ehm, nej det vore riktigt äckligt. Förstår inte riktigt jämförelsen...
    Lika äckligt som att du är otrogen.
  • Lord Hans
    Anonym (frank) skrev 2017-08-21 16:23:18 följande:
    Ehm, nej det vore riktigt äckligt. Förstår inte riktigt jämförelsen...
    Nej, du förstår inte mycket alls du. 
  • Lord Hans
    HappyPerson skrev 2017-08-21 19:14:05 följande:
    Det skulle kunna bero på att en del liknelser inte ens är liknelser eller väldigt dåliga liknelser.
    Antingen det eller så beror det på avsaknad av intelligens.
  • Anonym (frank)
    Anonym (fel) skrev 2017-08-21 16:32:32 följande:
    Förstod du inte? Nämen oj så svårt det kan bli ibland när det passar...Drömmer
    Men.. vad får han ut av att spotta i min mat? Det är dessutom olagligt. Finns inga paralleller att dra här... 

Men visst, om jag nu var tvungen att äta den där maten med saliv i skulle jag helst inte veta om det.
  • Anonym (frank)
    Anonym (broken) skrev 2017-08-21 16:32:50 följande:
    Så om hon har sex med din brorsa eller bästa vän spelar ingen roll så länge du är ovetandes?
    För det första ligger jag bara med horor. Skulle så klart aldrig röra hennes syster eller kompis.
    För det andra, om hon nu gjorde det, så hoppas jag att hon har vett nog att sköta det snyggt och att jag aldrig får veta.
  • Anonym (frank)
    Anonym (fel) skrev 2017-08-21 16:34:06 följande:
    Ungefär lika äckligt som att bedra människor som litar på dig, förstår du kritiken nu? Eller är det lika svårt som att förstå liknelser?
    Anonym (Ann O. Nym) skrev 2017-08-21 19:21:05 följande:
    Lika äckligt som att du är otrogen.
    Vad är det som är äckligt? Sex? Jag håller inte med.

• Anonym (frank)
    Lord Hans skrev 2017-08-21 20:04:04 följande:
    Nej, du förstår inte mycket alls du. 
    Wow, bra inlägg i debatten Hans! Du har talets gåva, du.
  • HappyPerson
    Lord Hans skrev 2017-08-21 20:04:48 följande:
    Antingen det eller så beror det på avsaknad av intelligens.
    Hos dig eller hos han som skriver "liknelser"?
  • Anonym (A Chigurh)
    Anonym (Ehm) skrev 2017-08-20 11:55:32 följande:

Jag är otrogen men skulle sambon vara otrogen mot mig skulle det ta hus i helvetet. En partner som skulle försöka ha "kontroll" över mig åker ut med huvudet före. Jag är ett svin. Men jag har mina drifter. Sambon är lyckligt ovetande och jag praktiserar alltid säker sex med utomstående.

Fakta äro det att "kontroll".....eller makt du(jag) har inte är svina. Så länge den OVETANDE andra INTE lider av kan det av godo vara, knappast värt då undvika var männskas drift. Eller??

Alla kan svina mer och mindre......

Bättre är min ,andra med mej drift....som just råda bot på sviktande (inte bara)eller MINDRE LUST. Fler skulle tänka över att vara det....men det ska göras smidigt utförande. Såra ens Dam är fan inte bra för en stilla husefrid!!!

Kriga på.

Med Vänlig Hälsning.
  • Anonym (Fruktansvärt)

I mitt förra förhållande lyckades jag var otrogen ett flertal Tillfäll och jag vet faktiskt inte varför! Bara för att bekräftelse eller något fy så elakt att vara otrogen! Jag skulle absolut inte vilja bli bedragen så elakt!! Och sedan beskyller man dem för att vara otrogna istället för att bedöva sitt eget samvete!! Och så slipper man frågor själv!! Hemskt!

Idag i mitt nya förhållande skulle jag aldrig vara otrogen jag har till och med svårt att tycka andra kvinnor är snygga eller attraktiva! Vill inte vara ett svin en gång till! Då är det bättre att göra slut om man inte kan hålla sig i styr!!

Det med betal tjejer är ännu värre det har jag lyckats hålla mig ifrån även att jag har varit på massor med klubbar i Europa där emot har jag pratat med tjejerna och blivit kompis med dem och frågar varför dem gör detta!!

Överlevnad skickar pengar till sina barn så dem får ett drägligt liv och hallicken tjänar massa på att göra detta!

Svar på tråden Är du otrogen?