Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?

Jag är otrogen men skulle sambon vara otrogen mot mig skulle det ta hus i helvetet. En partner som skulle försöka ha "kontroll" över mig åker ut med huvudet före. Jag är ett svin. Men jag har mina drifter. Sambon är lyckligt ovetande och jag praktiserar alltid säker sex med utomstående.
I mitt förra förhållande lyckades jag var otrogen ett flertal Tillfäll och jag vet faktiskt inte varför! Bara för att bekräftelse eller något fy så elakt att vara otrogen! Jag skulle absolut inte vilja bli bedragen så elakt!! Och sedan beskyller man dem för att vara otrogna istället för att bedöva sitt eget samvete!! Och så slipper man frågor själv!! Hemskt!
Idag i mitt nya förhållande skulle jag aldrig vara otrogen jag har till och med svårt att tycka andra kvinnor är snygga eller attraktiva! Vill inte vara ett svin en gång till! Då är det bättre att göra slut om man inte kan hålla sig i styr!!
Det med betal tjejer är ännu värre det har jag lyckats hålla mig ifrån även att jag har varit på massor med klubbar i Europa där emot har jag pratat med tjejerna och blivit kompis med dem och frågar varför dem gör detta!!
Överlevnad skickar pengar till sina barn så dem får ett drägligt liv och hallicken tjänar massa på att göra detta!