• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Anonym (frank)
    Anonym (Nope) skrev 2017-08-26 09:36:56 följande:
    Hennes liv är förstört då hennes karl ligger runt med horor och ljuger för henne. Det är det som är poängen. Att hon vet eller inte, helt ärligt, att hon inte vet och att du fortsätter ljuga och försöker få det att framstå som något bra, visar desto mer på hur sorglig situationen är. 
    Om du berättade för henne hade hon fått en chans att leva lyckligt och ärligt med någon som är henne trogen och älskar henne och förtjänar henne. DET är bättre för henne. 

Hoppas att du iaf skyddar dig. Behöver inte ge henne en könssjukdom också, vore ett tråkigt sätt att låta henne få veta. 

Jag ser inte hur det är förstört.. Om hon visste skulle det bli förstört, men det gör hon ju inte.
    Jag använder alltid kondom förstås. 
  • Anonym (broken)
    Anonym (frank) skrev 2017-08-28 05:43:03 följande:
    Jag ser inte hur det är förstört.. Om hon visste skulle det bli förstört, men det gör hon ju inte.
    Du är alltså medveten om att hennes liv skulle vara förstört om det kom fram, ändå fortsätter du?!?

Du spelar ett spel med mycket hög insats, din fru.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (frank) skrev 2017-08-28 05:43:03 följande:
    Jag använder alltid kondom förstås. 
    För att hon lever i en lögn som du styr och ställer över och, som sagt, inte har en partner som är henne trogen och ärlig. Hon har en man som ljuger för henne och är otrogen. 
  • Anonym (frank)
    Anonym (Nope) skrev 2017-08-28 11:04:22 följande:
    För att hon lever i en lögn som du styr och ställer över och, som sagt, inte har en partner som är henne trogen och ärlig. Hon har en man som ljuger för henne och är otrogen. 
    Menar du att hon skulle bli lyckligare om jag berättade för henne? Det tvivlar jag starkt på.
  • Anonym (frank)
    Anonym (broken) skrev 2017-08-28 09:12:22 följande:
    Du är alltså medveten om att hennes liv skulle vara förstört om det kom fram, ändå fortsätter du?!?

Du spelar ett spel med mycket hög insats, din fru.
    Jag spelar inga spel. Jag njuter av livet och är lyckligt gift.
  • Anonym (fel)
    Anonym (frank) skrev 2017-08-28 12:25:11 följande:
    Menar du att hon skulle bli lyckligare om jag berättade för henne? Det tvivlar jag starkt på.
    Men varför skulle hon bli olycklig? enligt dig så är ju allt du gör så bra, hur skulle hon kunna bli olycklig av något så bra?

Eller så vet du kanske om att det du gör inte är så jävla bra som du gaggar om men du är för feg för att erkänna det både för dig själv och för din fru. Jag menar det är ju lätt att vara kaxig bakom ryggen på frun, men frågan är om du kommer vara lika kaxig när hon kommer på dig? Tror du dina argument som du slänger dig med här kommer fungera på henne?
  • Anonym (Nope)
    Anonym (frank) skrev 2017-08-28 12:25:11 följande:
    Nej, inte lycklig direkt då du ljugit och varit otrogen, men efter det hade hon haft en chans att  själv få bestämma hur hennes liv ska se ut och om hon vill bryta med dig och alla lögner och få en chans att hitta en man som är ärlig och trogen. 
    Älskar du henne så vet du innerst inne att hon är värd den chansen, vi har trots allt bara detta livet på oss. 
    Och så hade du sluppit gå runt och ljuga och hade kunnat fortsätta med det du håller på med utan att det går ut över någon. 
    Tycker du inte själv att det låter som ett bättre alternativ för alla? 
  • Anonym (frank)
    Anonym (fel) skrev 2017-08-28 12:47:24 följande:
    Men varför skulle hon bli olycklig? enligt dig så är ju allt du gör så bra, hur skulle hon kunna bli olycklig av något så bra?

Eller så vet du kanske om att det du gör inte är så jävla bra som du gaggar om men du är för feg för att erkänna det både för dig själv och för din fru. Jag menar det är ju lätt att vara kaxig bakom ryggen på frun, men frågan är om du kommer vara lika kaxig när hon kommer på dig? Tror du dina argument som du slänger dig med här kommer fungera på henne?
    Själva förutsättningen för att hon inte blir olycklig är ju att hon inte vet om det. Skulle jag berätta skulle hon bli jätteledsen, därfor gör jag inte det. Jag är inget monster.
  • Anonym (frank)
    Anonym (Nope) skrev 2017-08-28 13:50:33 följande:
    Nej, inte lycklig direkt då du ljugit och varit otrogen, men efter det hade hon haft en chans att  själv få bestämma hur hennes liv ska se ut och om hon vill bryta med dig och alla lögner och få en chans att hitta en man som är ärlig och trogen. 
    Älskar du henne så vet du innerst inne att hon är värd den chansen, vi har trots allt bara detta livet på oss. 
    Och så hade du sluppit gå runt och ljuga och hade kunnat fortsätta med det du håller på med utan att det går ut över någon. 
    Tycker du inte själv att det låter som ett bättre alternativ för alla? 
    Ehm, nej det tycker jag verkligen inte. Jag skulle bli ledsen, min fru skulle bli ledsen, våra barn skulle bli ledsna... Hur skulle det vara bra för alla inblandade? 
  • Anonym (Arne)
    Anonym (frank) skrev 2017-08-29 03:22:24 följande:
    Ehm, nej det tycker jag verkligen inte. Jag skulle bli ledsen, min fru skulle bli ledsen, våra barn skulle bli ledsna... Hur skulle det vara bra för alla inblandade? 
    Nej det är inte bra för någon. Själv ligger jag ute på jobb ganska ofta, och det händer ibland att man är ute och dansar och träffar en del kvinnor som man tänder på, och ofta så hamnar man i säng med någon. Inte skulle jag tala med min fru om det. Jag vet inte vad min fru gör när jag är borta. Jag tycker det bästa är och inte veta nåt.
Svar på tråden Är du otrogen?