Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Det är nog tyvärr du som har fel, eller rättare sagt du blandar ihop perspektiv. Du pratar om den otrognes perspektiv och det är väl klart att den oteogne själv kommer njuta av allt otroheten ger, makt, kontroll, sex, etc.
Jag pratar om den bedranes perspektiv och att det är ren lögn att påstå att den bedragen drar nytta av en otrohet för den enda som kan avgöra det är den bedragne själv och iom att bedragaren är så noga med att dölja allt för den bedragne tyder på att personen är ganska väl insatt i att den bedragne inte alls uppskattar det man gör
Både din och andra otrognas argument där man ser allt ur ett jag perpektiv är något som är väldigt typiskt för personer med extrem egoism vilket enligt mig är grunden till att man agerar som man gör.
I mitt förra förhållande lyckades jag var otrogen ett flertal Tillfäll och jag vet faktiskt inte varför! Bara för att bekräftelse eller något fy så elakt att vara otrogen! Jag skulle absolut inte vilja bli bedragen så elakt!! Och sedan beskyller man dem för att vara otrogna istället för att bedöva sitt eget samvete!! Och så slipper man frågor själv!! Hemskt!
Idag i mitt nya förhållande skulle jag aldrig vara otrogen jag har till och med svårt att tycka andra kvinnor är snygga eller attraktiva! Vill inte vara ett svin en gång till! Då är det bättre att göra slut om man inte kan hålla sig i styr!!
Det med betal tjejer är ännu värre det har jag lyckats hålla mig ifrån även att jag har varit på massor med klubbar i Europa där emot har jag pratat med tjejerna och blivit kompis med dem och frågar varför dem gör detta!!
Överlevnad skickar pengar till sina barn så dem får ett drägligt liv och hallicken tjänar massa på att göra detta!
Ok vilka tror du styr dem riktiga bordellerna?
Jag skrev ju att jag verkligen skäms för det jag gjorde i mitt förra förhållande! Det var ju som jag sa att jag behövde tyvärr det för min fruktans dåliga själv känsla som jag har jobbat bort bitar av!! Men det är verkligen inte ok att var otrogen det är för jävligt mot sin partner bättre att göra slut och sedan leka om man behöver det!! Eller så har man ett bra förhållande och gör saker tillsammans så behöver man inte hävda sig med otrohet!! Den satt som en smäck
Ok vilka tror du styr dem riktiga bordellerna?
Jag skrev ju att jag verkligen skäms för det jag gjorde i mitt förra förhållande! Det var ju som jag sa att jag behövde tyvärr det för min fruktans dåliga själv känsla som jag har jobbat bort bitar av!! Men det är verkligen inte ok att var otrogen det är för jävligt mot sin partner bättre att göra slut och sedan leka om man behöver det!! Eller så har man ett bra förhållande och gör saker tillsammans så behöver man inte hävda sig med otrohet!! Den satt som en smäck
Och förresten, jag ser inte hur "dålig självkänsla" är en bättre anledning än att jag gillar att ha kul. Hycklare.
Men varför är du kvar med honom för? Jag fattar, ni har barn och ett hem ihop men alltså jag skulle kvävas om jag var i din situation. Din man verkar vara riktigt dum i huvudet! Man viftar bara inte bort någon man påstår sig älska utan lyssnar då den man är tsm med ät viktig och det den känner & tycker borde vara viktigt. Han verkar ju skira i sig helt och hållet. Jag tycker att han (tydligt) har gjort sitt val, jobbet och cashen framför dig och ert liv så varför väljer du honom när du kan välja någon som vill ha dig, respekterar och uppskattar dig????
Jag har ställt mig frågan ibland och har inget bättre svar än att jag älskar honom innerligt. Skulle inte kalla min man "dum i huvudet", han är uppvuxen med andra värderingar såsom mannen ska vara försörjare och vill ha ett bättre liv och ge sin familj bättre än han själv växt upp med. Han förstår nog helt enkelt inte hur dåligt jag mår av detta. Dessutom är jag uppväxt med skiljda föräldrar och vill helt enkelt inte att mina barn ska växa upp så, och ännu värre vara orsaken till att jag och min man skiljer oss, det är för mig väldigt svårt. Han är också min första och har alltid stått vid min sida när min egna familj valde att säga upp kontakten av privata skäl, och hans familj och speciellt hans syster har blivit som min egna familj och min egna syster.