Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
"Det vill ingen av oss" är nog en ganska bekväm omskrivning va?
Det vill ingen av er förutsatt att ingen av er springer omkring och knullar andra är kanske en bättre beskrivning. Du kanske borde vara tydligare med din fru med vilken slags lösning du hittat på era problem innan du antar att hon inte vill skiljas. Med alla korten på bordet så kan det kanske vara så att hon visst hellre vill skiljas.
Mmm jag vet rätt och fel är ju alltid en tolkningsfråga för dem som gillar att svina mot andra, men när de själva utsätts för samma behandling blir det genast svart på vitt. Rätt lustigt det där.
Så FEL du kan ha.......ditt namn ger sin mening. Svinande mot andra icke att vara i fördolt rum, och underskattas !! Ni kan själv PRÖVA, även DU att bedra. Varför jag inte utsatts av samma behandling från den egna damen är av KONTROLL.
Känslan om något är makt.......Jisses, svart på vitt
Så FEL du kan ha.......ditt namn ger sin mening. Svinande mot andra icke att vara i fördolt rum, och underskattas !! Ni kan själv PRÖVA, även DU att bedra. Varför jag inte utsatts av samma behandling från den egna damen är av KONTROLL.
Känslan om något är makt.......Jisses, svart på vitt
Om hon får det gnuggat I ansiktet så vill hon kanske skiljas. Poängen är att jag tror att hon inte vill veta. Har försökt ta upp det här med att jag vill ligga med andra och då blir de bara kaos. Så nu löser ja det såhär. Det är för henne bästa.
Är otrogen, hon vet inget, är det av många orsaker, jag vet att det är fel, men känslan av första gången, pirret, inledningen och att ses är som en drog för mig
Förstår att du tror det för det är liksom ditt sätt att försöka göra om det du gör så att det inte blir lika fel som det verkligen är. Du intalar dig själv att du gör alla en tjänst och att din partner är med på det egentligen trotts att hon i verkligheten visat något helt annat. Du intalar dig att det är enbart tack vare ditt agerande som ert förhållande överlever, i ditt huvud gör du om fulspel till hjältedåd och hanterar på det sättet dina skuldkänslor. Det finns ett namn för det där, det kallas för rationalisering.
Det här är anledningen till att när sanningen kommer fram så står den som varit otrogen helt ställd, för när man ljuger för sig själv tillräckligt länge så börjar man tro på sina egna lögner som visar sig vara totalt värdelösa när de konfronteras med verkligheten
Förstår att du tror det för det är liksom ditt sätt att försöka göra om det du gör så att det inte blir lika fel som det verkligen är. Du intalar dig själv att du gör alla en tjänst och att din partner är med på det egentligen trotts att hon i verkligheten visat något helt annat. Du intalar dig att det är enbart tack vare ditt agerande som ert förhållande överlever, i ditt huvud gör du om fulspel till hjältedåd och hanterar på det sättet dina skuldkänslor. Det finns ett namn för det där, det kallas för rationalisering.
Det här är anledningen till att när sanningen kommer fram så står den som varit otrogen helt ställd, för när man ljuger för sig själv tillräckligt länge så börjar man tro på sina egna lögner som visar sig vara totalt värdelösa när de konfronteras med verkligheten
Jag vill bli otrogen. Jag är 40, ser yngre ut, blåa ögon, snygg kan man säga.. Efter vi fått ett barn ( en tjej på 5 år nu ) min fru vill bara ligga med tjejer. Hon tittar på lesbi porr osv. Nu söker jag en tjej för oss.. Om du är bi eller lesbi jag är jätte intreserad att du ska förföra min tjej.
Exakt, jag jag jag, blir JAG påkommen så överlever JAG det med, din frus känslor kvittar helt för dig, allt som räknas är du. Du resonerar som en person med narcissism och försöker göra om det till empati och förstår inte hur genomskinligt det är.