• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Nimzay
    Anonym (A Chigurh) skrev 2017-08-01 12:09:40 följande:
    Man lever bara en gång!! Jag bestämmer hur jag ska tänka och vad jag ska göra! Det kan va ett bra val.

Kram
    Ja men din partner lever också bara en gång. Tänk om din partner får reda på det och kanske då blir sårad, hur tänker du om att din partner kan riskera att få leva sitt enda liv med att vara väldigt ledsen på grund av något som du gjort? ;)
  • Anonym (Ann O. Nym)

Lever i ett dåligt förhållande, är inte otrogen. Däremot har han bedragit mig, vilket förstås lett till att förhållandet blivit ännu sämre. 

• Rambo69
    Anonym (Ann O. Nym) skrev 2017-08-04 14:02:27 följande:

Lever i ett dåligt förhållande, är inte otrogen. Däremot har han bedragit mig, vilket förstås lett till att förhållandet blivit ännu sämre. 

Va tråkigt att läsa. Det kommer inget gott i att vara otrogen.
  • Anonym (A Chigurh)
    Nimzay skrev 2017-08-03 19:46:26 följande:

Ja men din partner lever också bara en gång. Tänk om din partner får reda på det och kanske då blir sårad, hur tänker du om att din partner kan riskera att få leva sitt enda liv med att vara väldigt ledsen på grund av något som du gjort? ;)

Den excellenta  juvel till min drottning är av lyckligt ovetande slaget. Varför?, det är av ett besynnerligt utarbetat mönster det. Och med en Touch av generositet.... inte bara åt den höghet jag har att tillgå utan även frugan min. Har någon - som i mitt skede - nåt respektabel ålder nås hon ej av lika sårbarhet....allt för mitt hänsynsfulla sätt att diskreta sköta det.

Menar: jag kan detta - alltså görs det.
  • Anonym (Ann O. Nym)
    Rambo69 skrev 2017-08-04 18:49:32 följande:
    Va tråkigt att läsa. Det kommer inget gott i att vara otrogen.
    Nej. Jag tror att hans otrohet blir spiken i kistan, hur mycket jag än försöker förstå och förlåta (nu lever vi ihop för barnens skull). Jag kan inte leva med någon jag inte kan lita på.
  • Anonym (Cheater)
    Anonym (A Chigurh) skrev 2017-08-08 11:44:07 följande:
    Den excellenta  juvel till min drottning är av lyckligt ovetande slaget. Varför?, det är av ett besynnerligt utarbetat mönster det. Och med en Touch av generositet.... inte bara åt den höghet jag har att tillgå utan även frugan min. Har någon - som i mitt skede - nåt respektabel ålder nås hon ej av lika sårbarhet....allt för mitt hänsynsfulla sätt att diskreta sköta det.

Någon har krökat eller rökt på tror jag :D
  • Anonym (Lisa)

Jag är otrogen mot min man, han har en mindre paket och kan inte få mig att komma så jag har några älskare som får mig att njuta och kan fylla mig till max.

Sen tänder jag på smygandet och vetskapen att det jag gör är förbjudet. :D

• Anonym (Cheater)
    Anonym (Lisa) skrev 2017-08-08 13:51:02 följande:

Jag är otrogen mot min man, han har en mindre paket och kan inte få mig att komma så jag har några älskare som får mig att njuta och kan fylla mig till max.

Sen tänder jag på smygandet och vetskapen att det jag gör är förbjudet. :D

Mums! Söker du fler?
  • Anonym (broken)
    Anonym (Mrs C) skrev 2017-07-29 09:59:56 följande:
    You only live once.
    Så hur kan den otrogne då rättfärdiga att den krossar den bedragne för många år, kanske hela livet, och att även påverkan på barnen kan bli mycket stor?
  • Anonym (fel)
    Anonym (A Chigurh) skrev 2017-08-08 11:44:07 följande:

Lol, otroligt hur man lyckas få svek och förnedring att bli "hänsynsfullt".
Svar på tråden Är du otrogen?