Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Idag har jag bf!!! Känns helt knäppt, det var så länge sen jag blev gravid och det har hänt så mycket sen dess. Bebisen får gärna stanna inne några dagar till, jag mår bra i kroppen och vill fixa lite mer hemma. Dessutom är det för varmt att föda nu! Kanske tänker helt annorlunda när det gått ett par dagar. :)
Idag har jag bf!!! Känns helt knäppt, det var så länge sen jag blev gravid och det har hänt så mycket sen dess. Bebisen får gärna stanna inne några dagar till, jag mår bra i kroppen och vill fixa lite mer hemma. Dessutom är det för varmt att föda nu! Kanske tänker helt annorlunda när det gått ett par dagar. :)
Idag har jag magras och väldigt mkt mensvärk och illamående. Haha dessa små symptom på att de skulle vara på g kan ju göra en tokig. Tror dock jag får vänta flera veckor till :p
Dagen med stort D! Jag födde i sån här värme för fyra år sedan, det var inte helt optimalt, lite svalare väder hade inte varit fel. Prick två veckor kvar till bf för mig idag, känns som en evighet.
Bf 9/6
SF 36
Hjärtljud 146-166
110/60
Vikt + 14
Jag har 20 dagar kvar till bf nu. Har haft molande värk till och från igår och idag + att jag är så trött att jag inte vet vart jag ska vända mig, magen är sisådär också. Önskar att de kunde dra igång eller att man kunde trycka på en knapp för att starta ;)
Vad finns det för tidiga tecken på förlossningsstart egentligen?
Födde också sommaren för 4 år sedan, 19 juli och shit vilken värme det var ja. Inte jättehärligt att ligga på BB i sån hetta... och tyvärr ser det väl inte ut att bli bättre denna gång... men känns ju hemskt att klaga ändå :) min sambo kom hem igår efter att ha varit borta i 5 dygn och jag har haft sådana känningar och varit så nervös att det varit på gång, sen när han väl klev innanför dörren så försvann allt!! Inte minsta känning alls - typiskt men jag kanske slappnade av eller nåt :)
Födde också sommaren för 4 år sedan, 19 juli och shit vilken värme det var ja. Inte jättehärligt att ligga på BB i sån hetta... och tyvärr ser det väl inte ut att bli bättre denna gång... men känns ju hemskt att klaga ändå :) min sambo kom hem igår efter att ha varit borta i 5 dygn och jag har haft sådana känningar och varit så nervös att det varit på gång, sen när han väl klev innanför dörren så försvann allt!! Inte minsta känning alls - typiskt men jag kanske slappnade av eller nåt :)
Jag har 20 dagar kvar till bf nu. Har haft molande värk till och från igår och idag + att jag är så trött att jag inte vet vart jag ska vända mig, magen är sisådär också. Önskar att de kunde dra igång eller att man kunde trycka på en knapp för att starta ;)
Vad finns det för tidiga tecken på förlossningsstart egentligen?
Efter fyra barn så kan jag med säkerhet säga att de enda säkra tecknen är vattenavgång och värkar, tyvärr.