Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Någon som börjat få mjölk? Eller känner livmodertappen?
Tänkte precis likadant ;) "Inte ska jag behöva köpa nya byxor igen nu när det är så få veckor kvar?!". Och så stod jag hemma i klädkammaren en svettig förmiddag och grät en skvätt för alla byxor och shorts stramade åt så hårt. Så då blev det raka vägen till klädbutiken.
Har försökt leta efter en skön slapp klänning, men ingenting passar.. Fanns inga gravidklänningar som jag tyckte var så där slapp sköna. Alla är så tajta och har jobbig tyg. Någon som har nå bra tips? Det får gärna strama vid brösten, men resten av tyget ska liksom bara hänga ner.
Ja jag funderade med på uvi, men det har lagt sig lite nu! Men mycket mensvärk i rygg och mage så är väl bara kroppen som förbereder sig.. är ditt ryggont bättre?
Mina läcker endel! Kände livmodertappen långt ner för nån vecka (tror de var den!??) sen men nu känner jag den inte längre?? Kan den dra tillbaka sig?
Håller med, låter läskigt:) Men jag tycker operation låter typ lika illa:)
Men tänker att jag ev låter ödet bestämma lite genom att planera ett snitt på BF och om det sätter igång tidigare så kör vi på vaginalt. Man kan inte sätta igång en sätesförlossning och pga ålder och högt BT får jag inte gå över tiden.
Man får ändra sig när man vill, känns bra! Och dom pushar inte för något alternativ.
Häftigt!
Ingen aning om den drar sig tillbaka. Kanske beror på barnets läge :-/
Min tapp är mjuk som en underläpp nu
Jag gjorde ett akutsnitt sist, bebisen kom inte ut och det visade sig sen bero på att jag har för trångt bäcken. Denna gång blir det planerat snitt och det känns helt ok, klart jag skulle vilja gå igenom en vaginal förlossning men för mig som inte har något val är det bara att gilla läget och det är inget jag har ångest över. Snittet gick bra sist och jag har inte haft strul med det sen. Gå på din magkänsla och gör det som känns bäst för dig :)
Hej! Det är sååå härligt med värmen men lite slitsamt som höggravid. Nu är det dags att köpa amningslinnen/toppar och jag vill gärna hitta luftiga sådana i bomull och material som andas. Det kan vara ?vanliga? toppar med knappar. Har ni något bra tips på var jag kan hitta dessa toppar?