Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Dagen med stort D! Jag födde i sån här värme för fyra år sedan, det var inte helt optimalt, lite svalare väder hade inte varit fel. Prick två veckor kvar till bf för mig idag, känns som en evighet.
Det finns ingen AC och det är jättevarmt meddelar min kompis nu. :D Hon blir igångsatt, så hon har lite tid över just nu att messa mig senaste väderleksrapporten.
Märkligt detta...igår var jag -tvungen- att äta en stor portion glass då jag tyckte det gått ett par timmar utan rörelser. Fick resultat direkt. Kallt och hemskt i magen. Idag är det full rulle igen. Just nu har hon sparkat in i mitt revben i två timmar nonstop. Får gärna ta en liten paus nu alltså. Så att jag har en orsak att äta mer glass. xD
Det finns ingen AC och det är jättevarmt meddelar min kompis nu. :D Hon blir igångsatt, så hon har lite tid över just nu att messa mig senaste väderleksrapporten.
Kallare väderlek önskas inom kort, sen kan värmen komma tillbaka igen någon gång vid midsommar i mitt tycke.
Idag är jag tröttare än en zombie... tur de är sista jobbveckan! Räknar ner dagarna :) har ni andra slutat jobba än? Eller när går ni?
Hej! Nu är det nära för många av oss, BF 22 juni för mig.
Hur sover ni?? Jag sover sååå dåligt. Man ska ju inte sova på rygg utan på sidan och jag vaknar därför ungefär varje timme för att jag behöver byta sida. Jag är nog för tung/magen för stor för att jag ska kunna göra det i sömnen. Det gör ganska ont i benen också, lite som växtvärk. Har ni något tips på hur jag kan få till bättre sömn samt hur jag kan bulla upp bättre med kuddar? /Tröttis
Kallare väderlek önskas inom kort, sen kan värmen komma tillbaka igen någon gång vid midsommar i mitt tycke.
Hur sover ni?? Jag sover sååå dåligt. Man ska ju inte sova på rygg utan på sidan och jag vaknar därför ungefär varje timme för att jag behöver byta sida. Jag är nog för tung/magen för stor för att jag ska kunna göra det i sömnen. Det gör ganska ont i benen också, lite som växtvärk. Har ni något tips på hur jag kan få till bättre sömn samt hur jag kan bulla upp bättre med kuddar? /Tröttis