Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Jag håller med föregående! Jag har en väldigt bra säng från Svane med tryckavlastande madrass, tror den hjälper mkt för höfterna nu. Köpte den för ett år sen, hade skitdålig säng i 15 år. Mitt ryggont jag haft i flera år försvann efter ett halvår med den sängen.
Fick tips om att köpa en BB hug me. Löjligt dyr, men har du råd, så köp den. Bra ammningskudde med senare. Jag lägger den ena änden under huvudet och den andra mellan knäna. Då kan jag ligga på sidan lite halvvägs på mage och det är väldigt bekvämt. Köpte också en stor hotellkudde och har raidat garderoben på alla kuddar. Har en stor hög med kuddar i olika storlekar i sängen. Jätteskönt att kunna sittsova i ett kuddberg när jag har halsbränna.
Hej! Nu är det nära för många av oss, BF 22 juni för mig.
Hur sover ni?? Jag sover sååå dåligt. Man ska ju inte sova på rygg utan på sidan och jag vaknar därför ungefär varje timme för att jag behöver byta sida. Jag är nog för tung/magen för stor för att jag ska kunna göra det i sömnen. Det gör ganska ont i benen också, lite som växtvärk. Har ni något tips på hur jag kan få till bättre sömn samt hur jag kan bulla upp bättre med kuddar? /Tröttis
Tjejer idag vaknade jag med väldigt ont i ena sidan av ryggen, de är liksom nere i svanken. Har lite problem med den skuldran på den sidan efter att jag suttit dåligt när jag ammade sonen.. men ont så långt ner brukar jag inte ha.. har inte haft nån foglossning eller så varken nu Ellee med sonen förutom lite ont i svanskotan.
Någon mer som upplevt molande värk i ena sidan ryggen nu under senare delen av grav?
Tjejer idag vaknade jag med väldigt ont i ena sidan av ryggen, de är liksom nere i svanken. Har lite problem med den skuldran på den sidan efter att jag suttit dåligt när jag ammade sonen.. men ont så långt ner brukar jag inte ha.. har inte haft nån foglossning eller så varken nu Ellee med sonen förutom lite ont i svanskotan.
Någon mer som upplevt molande värk i ena sidan ryggen nu under senare delen av grav?
Till helgen verkar värmeböljan vara över där jag bor iallafall. Jag lider med er alla nu i värmen. Lämnade ett tokvarmt kontor och kom hem till en bastu till hus. Har inte hunnit köpa varken markiser eller persienner än.
En kollega sa att det är inte jättekul att ha nyfödd i värmebölja heller, så jag försöker vara tacksam för varje dag hon är i magen, trots att det är tungt.
Till helgen verkar värmeböljan vara över där jag bor iallafall. Jag lider med er alla nu i värmen. Lämnade ett tokvarmt kontor och kom hem till en bastu till hus. Har inte hunnit köpa varken markiser eller persienner än.
En kollega sa att det är inte jättekul att ha nyfödd i värmebölja heller, så jag försöker vara tacksam för varje dag hon är i magen, trots att det är tungt.
Ja men jag vart orolig för uvi och lämnade prov, de va det inte... Ingen start på förlossningen heller :(
Inte ont på ena sidan av ryggen men blir trött i och får molande värk i hela nedre delen av ryggen om jag gått mycket.
Kan det vara lättare besvär av foglossning?
Kroppens ligament förbereder sig ju.
Jag har haft väldigt ont i svanken under ett par dagar och det blir ännu värre senare på dagen/kvällen. Hoppas så innerligt att det ska dra igång snart men samtidigt vill jag inte ligga på förlossningen i denna värmen.
Idag har jag blivit tonårsmamma och snart har man en nyfödd igen, känns lite märkligt.