Anonym (Ledsen) skrev 2017-11-15 12:49:15 följande:
[quote=78171752][quote-nick]Anonym (Hhh) skrev 2017-11-07 22:43:34 följande:[/quote-nick]
Hej!
Vad lustigt Att du skrev just idag. Jag har inte varit inne här på ett tag nu :) Det går faktiskt inte speciellt bra.. Han har lyckats riva mina murar efter väldigt många sms och samtal. Jag saknade ju honom varje jävla dag och försökte verkligen vara stark. Just nu är allt så jävla jobbigt. I onsdags förra veckan tog han upp där hemma att han vill separera "på riktigt" nu. Han Var hemma från jobb mån-Tors. Han mår fruktansvärt dåligt och jag känner mig så naiv. Så rädd att han ska bränna mig igen. Hur dum kan man vara :(
Hur går det för dig?
Kram!
Hej!
Oj! Ja men har han sagt till sin fru att han vill separera så är de ju så! Förstår att du är rädd och orolig men han menar säkert allvar med dig när han pratat med frun. Måste ändå kännas bra på nåt sätt eller? Jag hoppas verkligen att han inte bränner dig igen och att ni blir lyckliga tillsammans! :)
Här händer de inte mycket.... vi är väl nån slags ?vänner? nu... han kör på som vanligt o är pissglad. Jag mår bättre nu oxå men det kommer ff stunder o vissa situationer som är jobbiga. Å då vill jag spöa honom när han är så jäääääävla lycklig haha
Hahaha, å herregud. "Har han sagt till dig att han sagt så till frun så är det väl så och det betyder att han menar allvar med dig". Hahahahahaha
Gud... För det första har han ljugit jättelänge för sin egen fru som han står bra mycket närmare på alla plan med än henne, number 2. För det andra har han ljugit för number 2 hela tiden och låtsats att han är på väg att lämna, förhalat och förhalat men Ändå är du övertygad om att sådana här fastställt notoriska lögnare kommer ändra sig för tvåornas skull och "mena allvar", sluta ljuga?
Good luck. Vi ses 2018, 2019, 2020 osv i the neverending story som jag antar kommer att låta likadant år efter år;
"Nu har han återigen sagt att han pratat med sin fru om att skiljas. På riktigt. Så nu antar jag att det är på gång och att han kommer gifta sig med mig och vara mig trogen. Han är annorlunda nu/med mig för Jag är så himla speciell och mycket bättre än hans fru."