• Anonym (Ledsen)

Komma över kollega?

Har haft en romans med en kollega i några månader... han är dock upptagen... det var väldigt intensivt mellan oss och det fanns mkt känslor inblandat.

Han var påväg att lämna men kom på för någon månad sen att han ville satsa på sin familj istället.

Nu är min fråga, kan man komma över någon man tvingas träffa varje dag på jobbet? Det gör så ont varje gång jag ser honom, tänker på honom varje vaken minut... jag vet att det aldrig kommer bli vi men jag vet inte hur jag ska kunna släppa honom när vi måste ses hela tiden...

finns det nån som varit med om liknande? Kunde ni ta er igenom det utan att byta jobb? Hur lång tid tog de? Håller på att bli knäpp tror jag...

• Svar på tråden Komma över kollega?
  • Anonym (Sluta ljuga)
    Anonym (Ledsen) skrev 2017-11-15 12:49:15 följande:

[quote=78171752][quote-nick]Anonym (Hhh) skrev 2017-11-07 22:43:34 följande:[/quote-nick]

Hej!

Vad lustigt Att du skrev just idag. Jag har inte varit inne här på ett tag nu :) Det går faktiskt inte speciellt bra.. Han har lyckats riva mina murar efter väldigt många sms och samtal. Jag saknade ju honom varje jävla dag och försökte verkligen vara stark. Just nu är allt så jävla jobbigt. I onsdags förra veckan tog han upp där hemma att han vill separera "på riktigt" nu. Han Var hemma från jobb mån-Tors. Han mår fruktansvärt dåligt och jag känner mig så naiv. Så rädd att han ska bränna mig igen. Hur dum kan man vara :(

Hur går det för dig?

Kram!

Hej!

Oj! Ja men har han sagt till sin fru att han vill separera så är de ju så! Förstår att du är rädd och orolig men han menar säkert allvar med dig när han pratat med frun. Måste ändå kännas bra på nåt sätt eller? Jag hoppas verkligen att han inte bränner dig igen och att ni blir lyckliga tillsammans! :)

Här händer de inte mycket.... vi är väl nån slags ?vänner? nu... han kör på som vanligt o är pissglad. Jag mår bättre nu oxå men det kommer ff stunder o vissa situationer som är jobbiga. Å då vill jag spöa honom när han är så jäääääävla lycklig haha

Hahaha, å herregud. "Har han sagt till dig att han sagt så till frun så är det väl så och det betyder att han menar allvar med dig". Hahahahahaha
    Gud... För det första har han ljugit jättelänge för sin egen fru som han står bra mycket närmare på alla plan med än henne, number 2. För det andra har han ljugit för number 2 hela tiden och låtsats att han är på väg att lämna, förhalat och förhalat men Ändå är du övertygad om att sådana här fastställt notoriska lögnare kommer ändra sig för tvåornas skull och "mena allvar", sluta ljuga?
    Good luck. Vi ses 2018, 2019, 2020 osv i the neverending story som jag antar kommer att låta likadant år efter år;
    "Nu har han återigen sagt att han pratat med sin fru om att skiljas. På riktigt. Så nu antar jag att det är på gång och att han kommer gifta sig med mig och vara mig trogen. Han är annorlunda nu/med mig för Jag är så himla speciell och mycket bättre än hans fru."
  • Anonym (Hhh)

Han flyttar den 15januari. Han har fixat en lägenhet i andrahand som han ska ha tillsvidare. Är så lycklig samtidigt som jag är såååååå rädd. Känner hur osäkerheten börjar äta upp mig och att jag börjar tjafsa med honom över onödiga saker pga min osäkerhet.. fan.. är det därför det sällan håller mellan folk som träffas såhär? Nåväl. Båda har lämnat nu och vi ska ge ?oss? en chans.

Hur går det för dig TS?

• Anonym (Sluta ljuga)
    Anonym (Hhh) skrev 2017-12-18 15:05:57 följande:

Han flyttar den 15januari. Han har fixat en lägenhet i andrahand som han ska ha tillsvidare. Är så lycklig samtidigt som jag är såååååå rädd. Känner hur osäkerheten börjar äta upp mig och att jag börjar tjafsa med honom över onödiga saker pga min osäkerhet.. fan.. är det därför det sällan håller mellan folk som träffas såhär? Nåväl. Båda har lämnat nu och vi ska ge ?oss? en chans.

Hur går det för dig TS?

Ni är två väldigt egoistiska och i relationer opålitliga människor. Nu är det din tur att vara den som faktiskt har en relation med honom och du vet hur han beter sig då (ljuger och bedrar och nya kvinnor med låg IQ kommer tro att ni har det värdelöst, vilket det iofs redan verkar vara med bråk och onödig kritik, och att dom är dom rätta och den sanna kärleken)

Ditt beteende nu bekräftar ju vad alla skrivit om såna som dig i tråden.
  • Anonym (Förtvivlad kvinna)

Några månader sen jag var här inne nu och är lite nyfiken på hur det har gått för er som är i samma situation som mig själv? ???? Hur funka det för er att jobba med er kollega i nuläget? Jobba ni kvar på samma ställe fortfarande? Mitt liv är så jobbigt och det börja närma sig februari-mars då allt började med min kollega snart ett helt år sen känns som en jobbig start på nya året som jag lovade mig själv skulle blir ett bra år. Skulle vara skönt att komna i kontakt med er andra i tråden som är med om samma jobbiga situation så vi kunde prata och stötta varandra på något annat sätt än här då det verka vara mycket hårda ord. Om ni är intresserade så kanske vi kan komma i kontakt med varandra på något sätt då vi alla är i liknade hemska sits ????

• Tjohej68
    Anonym (Förtvivlad kvinna) skrev 2018-01-27 22:48:07 följande:

Några månader sen jag var här inne nu och är lite nyfiken på hur det har gått för er som är i samma situation som mig själv? ???? Hur funka det för er att jobba med er kollega i nuläget? Jobba ni kvar på samma ställe fortfarande? Mitt liv är så jobbigt och det börja närma sig februari-mars då allt började med min kollega snart ett helt år sen känns som en jobbig start på nya året som jag lovade mig själv skulle blir ett bra år. Skulle vara skönt att komna i kontakt med er andra i tråden som är med om samma jobbiga situation så vi kunde prata och stötta varandra på något annat sätt än här då det verka vara mycket hårda ord. Om ni är intresserade så kanske vi kan komma i kontakt med varandra på något sätt då vi alla är i liknade hemska sits ????

Jag har exakt liknanden situation! Kommer gärna i kontakt med dig för att bearbeta min egna missär och kanske få stöd! Samtidigt som jag kanske kan hjälpa dig?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Förtvivlad kvinna) skrev 2018-01-27 22:48:07 följande:

Stötta varandra till vadå? Du vill ju inte höra "hårda ord", så vad är det du vill höra? Medhåll? Om det är medhåll du vill ha så kan man ju dra slutsatsen att "hjälpas åt" i det här fallet innebär hjälpas åt att pusha varandra att fortsatt vara otrogen och / eller delta i någon annans otrohet.
  • Anonym (suck)
    Tjohej68 skrev 2018-01-27 22:54:31 följande:
    Jag har exakt liknanden situation! Kommer gärna i kontakt med dig för att bearbeta min egna missär och kanske få stöd! Samtidigt som jag kanske kan hjälpa dig?
    Istället för att tycka synd om dig själv i din "misär" så borde du kanske fundera över vilken slags misär du utsätter andra för?
  • Anonym (Förtvivlad kvinna)

Jag vill gärna komma i kontakt med dig och att vi försöker stötta varandra på något annat ställe istället för att blir dömd här inne!!

• Anonym (Sluta ljuga)
    Anonym (suck) skrev 2018-01-28 15:30:59 följande:

Stötta varandra till vadå? Du vill ju inte höra "hårda ord", så vad är det du vill höra? Medhåll? Om det är medhåll du vill ha så kan man ju dra slutsatsen att "hjälpas åt" i det här fallet innebär hjälpas åt att pusha varandra att fortsatt vara otrogen och / eller delta i någon annans otrohet.

Haha, det är ju EXAKT vad dom gör!!

?Hur går det för dig? Min har fastnat just nu?

?Jag träffade min idag och han vill ses ikväll?

?Yay!!! Bra jobbat! Lycka till! Kör så det ryker! Hoppas att han lämnar sin fru ikväll också eller iallafall går med på att ta upp era träffar igen!?

?Tack hjärtat! Detsamma önskar jag dig!! Fuck deras partners!?

?Jaaa, fuck them!?

?Puss och kram?

?Dito vännen?
  • Tjohej68

Förtvivlad kvinna!

Hör av dig till mig på kik: Biometrisk

Sedan kan vi utgå därifrån till messenger eller vad som nu känns lämpligast för dig!

Jag har samma problem som du och önskar någon med liknande erfarenhet så vi kan hjälpa varandra att gå vidare och va starka i vår misär!

Svar på tråden Komma över kollega?