Anonym (suck) skrev 2017-10-09 20:01:15 följande:
Det är snarare du som försöker få att springa omkring och knulla upptagna män som normalt. Det är inte alls normal för människor med ett samvete att göra så, det är bara normalt för egoister utan samvete
Om det du gjort är så himla bra och så oskyldigt som du påstår i detta inlägg, varför sluta öht? Varför ens skriva en tråd? Det är ju helt normal och något som alla gör enligt dig, vad är då problemet?
Åh herregud.... orka.....
Anonym (Hhh) skrev 2017-10-09 20:21:52 följande:
TS. Slösa inte ens tid på dem som skriver så negativt, de har uppenbarligen levt ett väldigt skyddat liv och sitter nu på sina höga hästar :)
dom verkar helt ha missat syftet med tråden och vad det egentligen är vi pratar om. Detta forum är visst inte till för att hjälpa andra utan för att drömma andra..
Idag var en bra dag! Han var hemma sjuk så jag kunde slappna av resten av dagen. Precis innan jag gick hem idag fick jag veta att han ska vara hemma även imorgon. Skönt!!
Hur hade du det idag?
Kram!
Ja precis så! Vill man inte skriva om det jag ville ha hjälp med så behöver man inte skriva alls... märkligt det där.
Åh vad skönt!! Min var oxå borta en hel vecka här för ett tag sen och det var så skönt o de började kännas lite bättre men sen kom han tillbaka igen.. suck. Allt hade vart så mkt enklare om man bara slapp o ses hela dagarna.. :(
Nja sådär... vi har ju försökt vara "vänner" nu sista veckan och det har väl gått rätt bra men det känns så överspelat o falskt ibland bara... kanske inte är redo att vara vänner än helt enkelt.... idag har ja haft pms och kännt mig deppig o arg på allt bara...
kram