Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Jag har börjat fundera på BB-väska. Är det nåt man måste ha? Vad är nödvändigt att ha i den?
Varför har man den ens? -Allting finns väl på sjukhuset?
Ja vetkligen,spännande och läskigt och så mycket mer :p hihi. Jag fick tid i 26 juni :) Iallafall för att träffa läkaren så får man se sen antar jag :)
Ah, så 26 juni är det nån kontroll och bedömning och så får du veta mer sen? När har du bf?
Jag har börjat fundera på BB-väska. Är det nåt man måste ha? Vad är nödvändigt att ha i den?
Jag går också in i vecka 34 i dag :)
Känner mig SÅ klar med det här! T o m sonen tycker att bebisen är klar och ska komma ut, jag kan inte göra annat än att hålla med. Det är iaf kul att han verkar längta tills bebisen kommer (och här trodde jag att han knappt fattade nånting), han vill gärna se videor från när han själv var bebis :)
Är så avis på er som har bf tidigt i juli! Att vara gravid är så drygt
Sonen och jag hade badpremiär i dag. Jag tyckte det var jätteskönt, medan han huttrade och hade gåshud och påstod att det inte alls var kallt, haha :)
Jag älskar verkligen att vistas i vatten när jag är gravid! Det är de enda tillfällena jag känner mig som om jag skulle ha min vanliga vikt, inte alla dessa extrakilon. Det kommer bli många utflykter till sjön innan bebisen kommer.
Tänk att det börjar närma sig förlossning för oss!
Jag är lite kluven. Samtidigt som jag inte vill föda före bf (eftersom jag har biljetter till Eminem fem dagar innan) så vill jag ha det här avklarat så fort som möjligt. Jag var och vaxade mig i går och då kunde hon se på mitt underliv att kroppen börjat förbereda sig. Hon trodde inte att jag skulle gå tiden ut (och hon har läskigt ofta rätt), så vi får väl se.
Set bästa vore väl om det satte igång på kvällen den 3 juli.
Är så avis på er som har bf tidigt i juli! Att vara gravid är så drygt