Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Nääe nu bryter jag ihop! Mannen opererade knät i maj så han har vart halvt förlamad sen dess. Nu när han var nästan återställd så bryter han högerhanden och går i gips vilket betyder att jag måste göra typ allt igen hemma och med barn med förvärkar och foglossning i dödens hetta.. och igår började dom lägga om vårt tak, vilket är grästak så nu har jag jord, mossa och skit runt hela huset och 2 m ut samt lera på alla fönster som måste fixas... altanerna är leråkrar... Ge mig styrka, hade hoppats på lite vila nu sista veckorna ;(
Vad köpte du och vad kostade var sak?
Nåt speciellt du är ute efter, jag var där i lördags oxå och köpte bebisgrejer :)
Badbalja
Nappflaska
Manuell bröstpump
Mammakläder
Madrass
Lakan
Bebiskläder
Nääe nu bryter jag ihop! Mannen opererade knät i maj så han har vart halvt förlamad sen dess. Nu när han var nästan återställd så bryter han högerhanden och går i gips vilket betyder att jag måste göra typ allt igen hemma och med barn med förvärkar och foglossning i dödens hetta.. och igår började dom lägga om vårt tak, vilket är grästak så nu har jag jord, mossa och skit runt hela huset och 2 m ut samt lera på alla fönster som måste fixas... altanerna är leråkrar... Ge mig styrka, hade hoppats på lite vila nu sista veckorna ;(
Hej alla mamas!
Kan verkligen inte bestämma mig för vilket spjälskydd vi ska köpa, högt/tjockt osv. Var först inne på att köpa ett "standard" från ikea, men sen har jag börjat vela.
Ni som har barn sedan innan vad har ni haft? Bra/dåligt?
Ni andra som väntar första, vilket har ni köpt?
Hej alla mamas!
Kan verkligen inte bestämma mig för vilket spjälskydd vi ska köpa, högt/tjockt osv. Var först inne på att köpa ett "standard" från ikea, men sen har jag börjat vela.
Hej alla mamas!
Väntar första. Kommer inte att köpa något spjälskydd. I sängen ska endast finnas madrass med lakan och andningslarm.
Varför inte spjälskydd? Tänk om det fastnar en liten fot :O