Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hur gör ni andra för att klippa tånaglarna?
Jag har inte nått fram på flera veckor så min sambo får klippa de. Jag är livrädd var gång för när han klipper sina egna klipper han ända in så det rinner blod ibland.män alltså...
Samma problem här, blev tokig när det inte försvann så köpte nytt schampo/balsam och det har blivit mycket bättre men inte helt bra. Blev också värre efter hårtvätt.. så jobbigt och man känner sig ju inte jättefräsig när man runt och "snöar". Men som sagt mitt blev mycket bättre med hjälp av nya produkter.
Aha okej. Ja, jag är inte så sugen på att byta för jag trivs så bra med de jag har. Möjligen kan jag köpa det däringa bra schampot som säljs på apotek. Men det kräver att jag tar mig till ett apotek...
Är det någon annan som har problem med hemorrojder? Inatt pulserade det med smärta konstant trots xylocain och xyloproct. Tog tom två alvedon utan hjälp. La isbit på till slut och vet inte om det var det eller ren utmattning som gjorde att jag äntligen somnade kl 4. Tips?
Är det någon annan som har problem med hemorrojder? Inatt pulserade det med smärta konstant trots xylocain och xyloproct. Tog tom två alvedon utan hjälp. La isbit på till slut och vet inte om det var det eller ren utmattning som gjorde att jag äntligen somnade kl 4. Tips?
Vet inte om vi tänker på samma men jag använde det ifrån apoteket tillsammans med de nya produkterna ca 2 tvättar och märkte stor skillnad. Kolla om det finns på apotea, fri frakt och kommer hem i brevlådan. :)
Inga problem då jag sett till att inte bli hård i magen. Så se till att fortsätta smörja så ofta man ska och se till att ej vara hård i magen.
Tack, men har verkligen kämpat för att inte vara hård i magen men har varit omöjligt då jag måste äta Niferex. Nu är jag inte hård längre men gissar att barnets huvud trycker på. Sen hjälper ju inte värmen direkt. Har pratat med tre bm/ssk på förmiddagen men alla bara säger att det är att stå ut.