Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Åh nej fy vad otäckt, himla tur att du inte slog i magen (och huvudet). Men stackars tå, hoppas den blir bra fort. Du får skicka iväg din sambo, eller så får han låna av någon granne så kan du beställa schampot på nätet och vila dig.
Tycker du är så flitig som håller på och röjer, jag har inte bf förrän 23/7 men blir sååå varm av att vara igång så jag pysslar lite sen tar någon paus emellanåt bara för att jag orkar inte bli "uppvärmd" mer än nödvändigt haha. Denna rekordsommar kan ju gärna få ta slut snart, räcker med 20 grader för min del.
Ja det är sant, annars blir det ju lätt att man bara "sitter och väntar" då går ju tiden extremt långsamt.
Men oj, att det är så illa fortfarande. Nu kan jag inte mycket om sånt där men kanske behövs nageln tas bort? Tänker om den tryckts in/gått sönder och på så sätt skapar smärta. Tycker du ska ringa vårdcentral imorgon bitti om det inte försvunnit så någon kan kolla på tån. Men jobbigt ifall du inte ska kunna sova inatt, har du provat att kyla ner den? Låter konstigt att det ska göra så ont efter så lång tid.
Usch. stackare med tån, hoppas det inte är nån större fara. Hur mår den nu? Bruten? :(
Så kom äntligen vår älskade prins 7/7 , efter ett dygn med smärtsamma o oregelbundna helv...värkar! Konstigt att man kan glömma bort hur jävla ont det gör att föda haha men kanske tur iofs! Hann vara inne på fl i hela 22 minuter innan han gjorde entré i denna värld o stal våra hjärtan! Älskade älskade lilla hjälten vår. <3 Med en matchvikt på 2788g o 50 cm lång. Nu ska han ammas/koppas varannan timme dygnet runt. Mannen åkte precis hem då vi inte kunde få till barnvakten fler dagar (det visste vi iofs) men fy så jobbigt det blev! O jag är så jävls lycklig men sitter på BB o gråter i rummet, haha alla dessa ljuvliga hormoner som kommer o går hela tiden.
Men jag är världens rikaste o lyckligaste TREbarns mamma! :D
Så kom äntligen vår älskade prins 7/7 , efter ett dygn med smärtsamma o oregelbundna helv...värkar! Konstigt att man kan glömma bort hur jävla ont det gör att föda haha men kanske tur iofs! Hann vara inne på fl i hela 22 minuter innan han gjorde entré i denna värld o stal våra hjärtan! Älskade älskade lilla hjälten vår. <3 Med en matchvikt på 2788g o 50 cm lång. Nu ska han ammas/koppas varannan timme dygnet runt. Mannen åkte precis hem då vi inte kunde få till barnvakten fler dagar (det visste vi iofs) men fy så jobbigt det blev! O jag är så jävls lycklig men sitter på BB o gråter i rummet, haha alla dessa ljuvliga hormoner som kommer o går hela tiden.
Usch. stackare med tån, hoppas det inte är nån större fara. Hur mår den nu? Bruten? :(
Tack, men har verkligen kämpat för att inte vara hård i magen men har varit omöjligt då jag måste äta Niferex. Nu är jag inte hård längre men gissar att barnets huvud trycker på. Sen hjälper ju inte värmen direkt. Har pratat med tre bm/ssk på förmiddagen men alla bara säger att det är att stå ut.