Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Ja, jag är så fruktansvärt less och trött och frustrerad! Att det ska ta sån tid att föda barn!
Ja, jag är så fruktansvärt less och trött och frustrerad! Att det ska ta sån tid att föda barn!
Lider verkligen med dig :( jobbigt med en sådan energiurladdning redan innan den riktiga förlossningen drar igång.
13 dagar kvar till BF här och nu vill jag nog nästan att han stannar kvar ett tag där inne för det enda värre än att vara höggravid i denna värme känns som en varm bebis PÅ mig dygnet runt i denna värme. Nu kan jag iaf gnälla i min ensamhet medan maken sköter hushållet
Lider verkligen med dig :( jobbigt med en sådan energiurladdning redan innan den riktiga förlossningen drar igång.
13 dagar kvar till BF här och nu vill jag nog nästan att han stannar kvar ett tag där inne för det enda värre än att vara höggravid i denna värme känns som en varm bebis PÅ mig dygnet runt i denna värme. Nu kan jag iaf gnälla i min ensamhet medan maken sköter hushållet
Extremt jobbigt! Men jag tänker också att det kan innebära att själva förlossningen går relativt snabbt. Nåt ljus måste finnas i allt det här.
Hehe sådär har jag också tänkt. Det är hemskt att vara gravid i denna värme. Men bebisen har det nog bättre i magen än utanför. Usch för en varm bebis och att behöva oroa sig över att det lilla livet kanske blir för varm.
Sen är vi ännu inte redo för förlossningen. Spjälsängen är inte ens monterad. Babyskyddet är fortfarande inte köpt och bb-väskan är inte packad. Haha! Jag har tydligen inte särskilt bråttom denna gång. Sen har jag ju jobbat tills nu också så jag har inte orkat. Ska ta tag i det till veckan.
När har du bf?
Hur går det för dej då Hermioney (bf 3/7), som inte heller verkar få någon bebis ännu? Jag har gått över 5 dar nu och det börjar kännas som det inte kommer någon bebis...
Hur går det för dej då Hermioney (bf 3/7), som inte heller verkar få någon bebis ännu? Jag har gått över 5 dar nu och det börjar kännas som det inte kommer någon bebis...