Nej, enda ggn de testade mig på mig var (iofs inför FET) förra året efter att jag berättade att jag hade haft missfall. Då hade jag 2,4 och de skickade bara ett brev som sa att det var helt ok...
Sen fick jag två mf till och mf-utredning. Då hade jag 2,6 och min gyn då menade på att jag bör ligga runt 1,0. Fick då Levaxin. Efter en månad låg jag på 1,0. Tjatade mig till av henne att få ta ny test i april o hade då 0,4.
På eget bevåg tagit 50mg/25mg varann dag sen maj. I okt när jag skulle förnya recept, då- efter ett år på medicin hasplar sjuksköterskan ur sig att jag istället borde ta detta till vc för att följas...
Har inte hunnit kontakta dem o testade mu privat. Var helt säker på att jag skulle ligga lågt igen men icke!
Pratade med kliniken idag, bm snackade med läkare o ringde sen upp. Hon menade att det idealiska är att ligga under 2,5 men att "den väldigt erfarna läkaren" menade på att det var lite överdrivet detta med något höga tsh-värden. Så länge man ligger under 4 så är det inga problem. (Vet inte vad jag ska tro på - verkar vara lite olika åsikter om detta bland läkare!!)
Hon tyckte dock att det var bra att jag höjt dosen. Ev kan det vara progynolen som gör att det kanske ökat senaste två veckorna!
Hon visste inget om hur mina sista två embryon mådde idag. Får hoppas att de inte ringer imorn!