• bringiton14

Syskonförsök IVF höst -17

Hej!

Har en dotter på 2,5 år efter IVF, hon kom på andra försöket. Nu har vi gjort två FET och jag fick just mens och känner att jag börjar tappa hoppet. Jag sa att jag aldrig skulle vara missnöjd med att ha ett barn, och bara skulle se nr 2 som en bonus, men jag vill ju så gärna!! Undrar om någon annan i liknande situation vill dela med sig.

• Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17
  • ET86

BinniBoo-

Nu har jag nollkoll på den nya monitorn från clearblue, men antar att du ska ringa första dagen när den är maximal då. Men du måste ju alltid kunna ringa och rådfråga dom på kliniken, (det hade nog jag gjort kanske) *hihi* lycka till

• Så vit

Jaha, nu blir det nog MF verkar det som. Imorse forsade det ut blod och sedan har det fortsatt med ganska mycket blod och slem under dagen (ursäkta om ni är kräsmagade).

Blev jätteledsen först, och det är ju inte alls kul men hellre ett MF nu än som jag hade förra gången då det hade gått längre och fanns ett foster som skulle ut. Detta känns och ser ut som mens. Fan.

• BinniBoo

ET86 - efter närmare tanke är det ju när det står maximal man ska ringa då det är LH halten de vill åt. Så kommer ringa när den är maximal och då samtidigt fråga om det är från den dagen dom räknar eller dagen efter. Den var fortfarande "bara" hög idag. Det tar några dagar från man fått "hög" tills LH halten är tillräckligt hög för att bli maximal. Så spännande att se när det ändras.

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 Oscar 150219 ♥¸.?°´¯)
  • BinniBoo

Då var det dags! Men! Kan inte ringa få dom har stängt! Sist gick det att ringa på helger, man kunde lämna ett meddelande så ringde dom upp. Nu gick det inte alls och det står heller inget alternativt telefonnummer man kan ringa på helger. Nån här som vet hur man gör då? Gäller Sahlgrenska i Gbg.
  • Lillflickan

Till mig sa de att jag skulle ringa på måndagen om det blev på helgen. Men jag går inte i Göteborg och jag hade odlat i fem dagar. Så det var ju lite marginal.

• BinniBoo

Då blir det insättning på torsdag. Hoppas bara nåt av äggen klarar upptiningen

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17