• bringiton14

Syskonförsök IVF höst -17

Hej!

Har en dotter på 2,5 år efter IVF, hon kom på andra försöket. Nu har vi gjort två FET och jag fick just mens och känner att jag börjar tappa hoppet. Jag sa att jag aldrig skulle vara missnöjd med att ha ett barn, och bara skulle se nr 2 som en bonus, men jag vill ju så gärna!! Undrar om någon annan i liknande situation vill dela med sig.

• Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17
  • Linda8110

Hej!

Hoppar in här om det är ok :)

36 åring som har en dotter på snart 2 år via IVF. Hon blev till på sjätte FET.

Nu har vi precis plussat, FET nummer 2 denna omgång. Hoppas sååå att det går vägen så vi får en till älskling!

• ET86

Lycka till säger jag både till BinniBoo & Lillflickan.

Och välkommen Linda & grattis till plusset ??

• BinniBoo

Tack!

Vaknade av att telefonen ringde för 20 minuter sen. Hemligt nr. Tänkte inte svara först men insåg sen att det kan ju vara Sahlgrenska, å det var det. Snacka om att hjärtat slutade slå för några sekunder där. Står ju att dom ringer innan kl 12 om äggen inte klarar upptiningen så man vill ju absolut inte ha ett samtal från dom.

Men som tur var ville hon bara fråga om jag kunde komma 13.15 istället för 14.15 pga att en läkare var sjuk. Phuuu.. så kunde jag andas igen

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 Oscar 150219 ♥¸.?°´¯)
  • BinniBoo

Ja det var hemskt att vakna så men nu är jag ruvare!

Hade två embryon i frysen, och det dom tog upp för tining hade klarat det så har fortfarande ett kvar i frysen. Nu är det bara att ruva på och vänta

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 Oscar 150219 ♥¸.?°´¯)
  • ET86

Huh, låter verkligen inte roligt att vakna på det viset.

Jag va nervös hela dagen när jag skulle in (ifall dom skulle ringa)

Nu är det bara vänta och hoppas på de bästa.

Har själv testdag på tisdag, utan några som helst symtom. Vi får väl se hur delmål 2 går.

• KattenH81

Härligt Binnibo!! Ruva lugnt :)

Välkommen Linda! När fick du tillbaka ditt embryo och när plussade du?

Igår (rd6) tyckte jag att jag hade alla världens tecken. Molande värk, ömma bröst, lite lätt illamående. Frågade maken vad han tyckte om jag fick testa nu som imorse. Var så sjukt nervös. Vet att det är lite tidigt o var därför inställd på blankt trots att det kanske skulle bli plus senare. Guess what! Ett svagt andra streck dök upp efter ca tre minuter!

Helt fantastiskt!! Vågar inte ropa hej än- tre mf tidigare. Hoppas detta går vägen!

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17