• bringiton14

Syskonförsök IVF höst -17

Hej!

Har en dotter på 2,5 år efter IVF, hon kom på andra försöket. Nu har vi gjort två FET och jag fick just mens och känner att jag börjar tappa hoppet. Jag sa att jag aldrig skulle vara missnöjd med att ha ett barn, och bara skulle se nr 2 som en bonus, men jag vill ju så gärna!! Undrar om någon annan i liknande situation vill dela med sig.

• Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17
  • KattenH81

Lycka till imorn lillflickan! Är själv nervös över grav-testen jag ska ta imorn... borde ju ha blivit mycket starkare nu om den tänkt stanna!

• Cillah

Hej.

Jag är en 34-årig mamma till min son Walter 3,5 år, som kom till på andra Ivf-försöket. Det första försöket tog sig, men fick missfall i vecka 6.

Nu är vi igång med syskonförsök.

Gjorde ett försök i Mars som inte tog sig, via Carl von Linné i Uppsala.

Vi fick ett embryo till frysen, som vi i Fredags 24/11 satte in ostimulerat.

Idag är jag matt, molande mensvärk, frossa och illamående. Kan man ha symptom redan??

• Lillflickan

Tack katten! Lycka till själv. Osäkert att stirra på styrkan på test. Hoppas du får starkt så det inte är någon tvekan!

• ET86

Önskar både Katten & Lillflickan lycka till.

Och välkommen säger jag till Cillah

• KattenH81

Pust! Jättetydligt och starkt andra streck imorse! Tog även ett digitalt som glädjande nog redan visade v2-3 sen befruktning. Är ju på gränsen att testet ska visa det så det var kul! Idag samtal med gyn. Är lärare på högstadiet och lite tröttsamt att åter igen behöva säga till eleverna (som inte får ha telefon) att jag har min med på ljud eftersom läkare ska ringa... har varit lite mycket sånt på sistone!!

• ET86

Va roligt katten och stort grattis :)

Hoppas min kropp bestämmer sig för visa utslag imorgon.

• KattenH81

Bra resultat Lillflickan! Håller tummarna för många befruktade!!

Lycka till med resultatet ET!! Håller tummarna för plus!

• ET86

Åtta är ju super hoppas på det bästa för er skull Lillflickan

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17