• bringiton14

Syskonförsök IVF höst -17

Hej!

Har en dotter på 2,5 år efter IVF, hon kom på andra försöket. Nu har vi gjort två FET och jag fick just mens och känner att jag börjar tappa hoppet. Jag sa att jag aldrig skulle vara missnöjd med att ha ett barn, och bara skulle se nr 2 som en bonus, men jag vill ju så gärna!! Undrar om någon annan i liknande situation vill dela med sig.

• Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17
  • KattenH81

Tråkigt Lillflickan men det du fick måste ju ha varit bra? Så vi får hoppas på det nu!!

Binniboo- vad skumt! Tycker att det där första du la upp va positivt!!

• KattenH81

På morgonen idag blev det rött i trosskyddet när Lutinus rann till. Massa mensvärk nu. Trodde inte ens man kunde blöda när man äter progynon.... Officiell TD imorn och testerna har ju varit så starka hela tiden. Tar ny digital imorn. Får se om det ökat till +3 eller kanske minskat... Faan! Fjärde missfallet på gång antagligen.

• ET86

Synd på utdelningen Lillflickan, men hoppas på att du fick ett super ägg tillbaka. Lycka till!

binniboo låter konstigt, tar du några hormoner? Kan ju visa fel då, men önskar dig självklart lycka till och hoppas på att det blir ett plus

Katten det låter inge roligt, hoppas att det bara är falsklarm.

Min mens har iaf dykt upp nu sådär 2veckor sent. Efter nyår kanske det blir ett nytt förök eller längre fram i vår, vi får helt enkelt se

• Jullan

Hej! Jag hoppar in här med er. Vi fick en son 2014 på första ivf-försöket. Sedan dess har vi gjort två FET som slutade i missfall i vecka 6 och abort i vecka 15. Vi har även gjort en ivf som inte blev något och nu ruvar jag på ett tredagars efter vår tredje ivf. Är på ruvardag 3. Har väldigt svag molvärk som kommer och går och har gjort det sedan rd1. Tycker denna väntan är fruktansvärd. Hoppas så att vi ska få ett plus samtidigt som jag inte vågar hoppas och försöker tänka på det barn vi faktiskt har. Om en vecka tänker jag tjuvtesta.

Vilken ruvardag är ni andra på nu?

• BinniBoo

Katten - ha det är superkonstigt detta. RD 10 idag. Plussade med cb digital på RD 9 med sonen och det var negativt i morse.

Håller tummarna för dig att det inte är nåt missfall på g! Jag blödde i början när jag väntade sonen men allt var helt normalt med honom så hoppas det är samma för dig.

ET - nej jag äter inga hormoner eller nåt.

Jullan - RD 10 idag

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 Oscar 150219 ♥¸.?°´¯)
  • Lillflickan

Trist ET. Hoppades på att det skulle bli ett plus för dig till sist.

Binniboo, testerna är inte helt jämna så det är dumt att jämföra styrkor i streck och ligger man på testets gräns kan det säkert variera om det syns eller inte också. Hoppas du får ett starkt och tydligt streck snart.

Jullan, hej! Jag håller med om att väntan är värst och osäkerheten om det kommer gå. Att leva i känna-efter-världen är så jobbigt.

• KattenH81

Hej Jullan! Är på rd17 med femdagars embryo. Testdag imorn o kommer visa positivt (plussade för 10 dar sen)

Denna blödning alltså... imorse kom det som en rejäl mängd Lutinus-klet (ursäkta detaljerna) som typ var gammelrosa. Sen under dan har det liksom ebbat ut i brunt, ljudbrunt o nu enstaka prickar. Slemhinnorma känns helt förstörda!

Funderar på om jag var lite slarvig igår m Lutinusuopföringen. Har för mig att d gjorde lite ont.

Vågar dock inte hoppas just nu. Vi har gråtit båd två idag. Satsar väl på en färskomgång i vår men sen vet jag inte. Kanske kan räcka sen. Imorn blir d iaf samtal m Ackis!

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17