BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Vad det skrivs flitigt här inne. Jättekul för alla er som varit på ultraljud och fått se era små liv där inne. Nästa onsdag är vår tur.
Har dock inte haft ett enda symptom sen i fredagskväll hmm..
Hoppas det! Åh kan inte ens föreställa mig den känslan! Måste va helt otroligt! Vilken vecka var du i då?
Nu sitter jag här med en jätte klump i magen och väntar på att klockan ska bli 8.30 så jag äntligen kan få besked på om jag är gravid eller det var ma... gud vad jag mår dåligt just nu!
Vad det skrivs flitigt här inne. Jättekul för alla er som varit på ultraljud och fått se era små liv där inne. Nästa onsdag är vår tur.
Har dock inte haft ett enda symptom sen i fredagskväll hmm..
Glömde ju skriva att jag tar 1 tablett per dag, men inte ännu...
Haft lite jobbiga dagar, sambons första barn och nojjar sig för allt och är skitnervös.
Fått tid till Bm den 29/1 och då ska han med, sedan har jag ett VUL den 5/2 som jag hoppas få se ett
ticka.
Nej kanske inte.... Men samtidigt känner jag inget stort behov av att veta