BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Fick en liten blödning igår på kvällen.. tänkte att det var kört, men sen har det inte blivit mer. Inga klumpar eller så... får se om det kommer igång inom de närmsta dagarna. Annars har jag haft sparsamma blödningar i början av graviditeten med båda mina barn. Har ett vul inbokat 31/1 så om inget händer innan dess får vi i alla fall svar då
Fick en liten blödning igår på kvällen.. tänkte att det var kört, men sen har det inte blivit mer. Inga klumpar eller så... får se om det kommer igång inom de närmsta dagarna. Annars har jag haft sparsamma blödningar i början av graviditeten med båda mina barn. Har ett vul inbokat 31/1 så om inget händer innan dess får vi i alla fall svar då
Nu sitter jag här med en jätte klump i magen och väntar på att klockan ska bli 8.30 så jag äntligen kan få besked på om jag är gravid eller det var ma... gud vad jag mår dåligt just nu!
Åh fy så nervöst. Men hoppfullt då d slutade direkt. Håller tummarna. Själv hade jag en störtblödning från ingenstans i v 10 med sonen där t.om en blodklump på 1dm kom ut..meeeen..han låg kvar o allt såg bra ut!! :0 Så förvirrande med allt när man är gravid! Håller tummarna!
Hur går det?
... och över 30 då? Vad säger den om kvinnor som är, låt säga, 37-38?
Här fick jag en blödning igår. Först gammalt, sen inget på några timmar, sen lite färskt, inget i natt och lite gammalt igen idag så jag antar att tredje missfallet är på gång här tyvärr
. Hade inga blödningar alls med de två första barnen när jag var i 30-års åldern och nu närmare 40-års åldern så är det tredje missfallet och nu så känner jag att jag nog inte kommer gå igenom det här igen. Först hopp vid bra äl, lycka när det väl lyckats ta sig och sen rakt ned i avgrunden igen efter någon vecka. Har haft alla mina missfall 6-7 veckan.
Här fick jag en blödning igår. Först gammalt, sen inget på några timmar, sen lite färskt, inget i natt och lite gammalt igen idag så jag antar att tredje missfallet är på gång här tyvärr . Hade inga blödningar alls med de två första barnen när jag var i 30-års åldern och nu närmare 40-års åldern så är det tredje missfallet och nu så känner jag att jag nog inte kommer gå igenom det här igen. Först hopp vid bra äl, lycka när det väl lyckats ta sig och sen rakt ned i avgrunden igen efter någon vecka. Har haft alla mina missfall 6-7 veckan.