BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Nån som har något bra tips på medicin mot illamående?
Jag mår illa heeeela tiden! Måste ha något att äta på hela tiden och det är inte hållbart eftersom jag jobbar med det jag gör.
Någons mer mage som svullit upp än min? Jag börjar bli stor om magen. Jag vet att det är tarmarna som sväller osv, men min närmsta kollega ha börjat titta nyfiket på mig, då vi ofta byter om samtidigt osv osv.
Klart jag inte blir arg. Jag gjorde ett för två veckor sen och blev satt till v 6. Och inget hjärta. Idag två veckor senare så var fostret lika stort och inget hjärta så jag känner mig säker på att allt hopp är ute. Om jag var i v6 då borde det vara V8 nu och då kan man ju se...
Tack för stöd och tankar.
Kram
Ok..då förstår jag. Svårt o komma ihåg allt man läst. Förlåt. Hoppas nu det går så bra det bara kan ändå. Jag blev gravid 1 1/2 v efter mf i okt och sen gravid igen 2v efter mf i dec..det är det barnet jag väntar nu och e i v 8+2. Kan gå fort att bli gravid igen om man vill o orkar fysiskt o psykiskt.. Kramar
Någons mer mage som svullit upp än min? Jag börjar bli stor om magen. Jag vet att det är tarmarna som sväller osv, men min närmsta kollega ha börjat titta nyfiket på mig, då vi ofta byter om samtidigt osv osv.
Hej!
Nu hoppar jag in i denna tråden med.
Jag plussade idag på BIM+2 och enligt sista mensen så har jag BF 30 September.
Det här blir bebis nr 4 för mig, jag har tvillingflickor födda-12 och en liten tjej född-16.
Jag är jätte exalterad över denna graviditet och hoppas att det ska gå vägen :)
Svullen är bara förnamnet! Med grå tröja är taget för 6 veckor sen, det andra är taget nu ikväll.... Känner mig gigantisk redan! Hoppas det lägger sig innan kulan kommer.
Oj wow! ;) Du ser ju ut som en smal tjej för övrigt! Jag e oxå svullen men e redan supertjockis sen innan så är livrädd ändå släkten ska de på min födelsedag på fredag..är inget jag vill berätta ännu.. Värre är kanske hur jag ska lyckas dölja mitt mående..! :/
Vilken dag. Nu har jag passerat en milstolpe. Fick mf förra gången på 4+5 Men inget ännu. Men i ren panik ringde jag gyn. Fick en tid på måndag. Kändes så skönt att få möjlighet se med egna ögon. Har haft sådan ångest hela dagen och knappt vågat gå på toa. Nu inser jag att det är ju ingen mening att gå på måndag. Det kommer ju inte synas något och kommer inte att lugna mig. Jag var inte alls så här när jag väntade mina 2 barn. Det är ju så löjligt att ha denna dag som en milstolpe. Jag kan ju lika gärna få mf 4+6 eller 7+2.
Nu är jag helt slut. Har inte sovit i natt.