• fhkb

BF September 2018

Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.

• Svar på tråden BF September 2018
  • Isavanna1
    998877 skrev 2018-01-23 10:41:50 följande:

Beklagar. Anade du att något stod fel till? Ska på tidigt ultraljud på torsdag. Är så orolig!

Ja lite. Redan för två veckor sen så gjorde jag ett vul och då var jag tydligen i v 6 enligt fostret men ingen hjärt aktivitet så nu skulle vi få veta hur det stod till. Håller tummarna för dig på torsdag.
  • Isavanna1
    Abla skrev 2018-01-23 10:49:21 följande:
    Så är det absolut! Många går igenom många, många fler och tillslut lyckas det. Det handlar nog om att man måste vara stark och gå vidare som du säger. Håller tummarna hårt för att det går vägen snabbt för er <3
    Tack snälla.
  • 998877
    Isavanna1 skrev 2018-01-23 11:12:41 följande:

Ja lite. Redan för två veckor sen så gjorde jag ett vul och då var jag tydligen i v 6 enligt fostret men ingen hjärt aktivitet så nu skulle vi få veta hur det stod till. Håller tummarna för dig på torsdag.

Beklagar än en gång.. Tack vad snällt. Hade du symptom som vanligt och hade du klarat dig från blödningar? Trodde inte det var så vanligt med missed abortion.
  • 5plus
    emeliis88 skrev 2018-01-23 10:35:26 följande:

Hej hej!

Jag plussade rejält i morse ???????????? Ingen är gladare än jag och sambon! Efter ett tidigt missfall i dec så är vi dock lite nojiga. Är idag i v 7!

Grattis!!

Jag testade lika mycket i fredags och plussade på Alla!

Ringde barnmorska igår och berättade att första var positivt och även dem fem efter, Haha! Så svarade hon "oj du testade mycket".

Men jag trodde ju att testet kanske lurades då jag inte haft mens på ett år men tydligen haft ägglossning.
  • Isavanna1
    998877 skrev 2018-01-23 11:29:27 följande:

Beklagar än en gång.. Tack vad snällt. Hade du symptom som vanligt och hade du klarat dig från blödningar? Trodde inte det var så vanligt med missed abortion.

Symptomen minskade lite, ex brösten gjorde inte lika ont. Men jag var trött och lite yr och illamående. Men inga blödningar alls, inte ens rosa flytning så kroppen vill tydligen inte alls stöta ut det...
  • Annkarask
    Wulfina skrev 2018-01-22 14:34:11 följande:

Ja skulle oxå vilja vara med i fb gruppen. Vet fortfarande inte hur man citerar så jag hoppas den berörda läser. :D

metall6@rocketmail.com

Du har en inbjudan i mailen :)
  • Annkarask
    5plus skrev 2018-01-22 16:14:08 följande:

Vill också vara med i den gruppen, inte fått beräknad bf men skulle själv gissa på september eventuellt augusti, hoppas jag får vara med ändå :)

Tror jag har : Kakan_lover@hotmail.com kopplad till Facebook :)

Du har en inbjudan i mailen :)
  • Annkarask
    Mikkis90 skrev 2018-01-22 21:55:07 följande:

Hejsan allihopa! Jag är ny här och fick imorse veta att jag är gravid med andra barnet! :D jag är så lycklig så det bara sjunger om det! Jag är på bim idag så vecka 5 alltså (4+0) :).

Jag är enligt uteäknaren här på familjeliv beräknad att mitt nr lär bli 30:september :) hihi

Finns det någon sida på fb som man kan vara med i? Vore kul och lära känna folk även i Sthlm området , själv så bor jag i norra sidan av Sthlm :)

Jag skickar ett privat meddelande till dig för inbjudan i FB gruppen. Jag bor också i norrort :) Om du inte får det får du skriva din mailadress i tråden.
  • 998877
    Isavanna1 skrev 2018-01-23 11:31:28 följande:

Symptomen minskade lite, ex brösten gjorde inte lika ont. Men jag var trött och lite yr och illamående. Men inga blödningar alls, inte ens rosa flytning så kroppen vill tydligen inte alls stöta ut det...

Förstår nästan inte hur jag ska orka hålla ut tills på torsdag. Ber till högre makter att det finns ett tickande hjärta. Men trots man ser det, så är det några veckor till vecka 13 då missfallsrisken minskar... :(
  • Orkide
    Isavanna1 skrev 2018-01-23 09:23:17 följande:

Tyvärr så var där inget levande foster, så nu väntar jag på att läkaren ska ringa mig med en tid till sjukhuset för att få tabletter och stöta ut det. Precis kommit till jobb så det känns som att det kan bli en lång dag idag.

Ånej villet jobbigt besked. Stark du är som orkar gå till jobbet!! Jättekram
Svar på tråden BF September 2018