BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Förstår nästan inte hur jag ska orka hålla ut tills på torsdag. Ber till högre makter att det finns ett tickande hjärta. Men trots man ser det, så är det några veckor till vecka 13 då missfallsrisken minskar... :(
Ånej villet jobbigt besked. Stark du är som orkar gå till jobbet!! Jättekram
Någon mer som inte har några symtom? Är i v 7 och mår som vanligt. Enda är väl att jag är lätt irriterad och att jag har lite svårt för att öppna kylen kl6 på morgonen utan att bli illamående
Någon mer som inte har några symtom? Är i v 7 och mår som vanligt. Enda är väl att jag är lätt irriterad och att jag har lite svårt för att öppna kylen kl6 på morgonen utan att bli illamående
Visst är det så. Jag har ju tre friska barn så jag vet ju att det går. Men jag är ju ändå ledsen såklart.
Fan! Så ledsen för din/er skull. Vilken v är du i? Har läst om dom som fått samma besked som du men att fostret bara varit yngre än vad man trott/vara möjligt. Dom som väntat 1-2 v o så här ett hjärta setts slå till läkarnas förvåning! Jag har läst om flera sådana fall. Var o en får ju besluta vad som är rätt för dom..men jag hade nog väntat eftersom ett hjärta i v6 inte alltid ses slå.. Kanske dumt o ev ge falska förhoppningar..men pga vad jag läst så kan foster t.om efter ivf växa oförklarligt långsamt i början ibland fast läkarna inte än förklara det.. Jag hade nog väntat nån vecka iaf och absolut tagit ett extra vul innan jag fick hjälp att ta ut det. Hoppas ingen blir arg på mig nu...
Stor kram
Åh så roligt att läsa! Tog ni bilder?
Ska själv på VUL när jag kommer vara i 7+5, men det dröjer ett par veckor.
Nån som har något bra tips på medicin mot illamående?
Jag mår illa heeeela tiden! Måste ha något att äta på hela tiden och det är inte hållbart eftersom jag jobbar med det jag gör.
Nån som har något bra tips på medicin mot illamående?
Jag mår illa heeeela tiden! Måste ha något att äta på hela tiden och det är inte hållbart eftersom jag jobbar med det jag gör.