BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Usch så tråkigt , förstår precis hur det känns. Jag har inte följt de senaste sidorna. Vilken vecka var du i?
Beklagar
Nej, statistiken talar tyvärr sitt klara språk kring åldern jag är 38 nu och uppenbarligen så är det mycket svårare nu än kring 30. Däremot om man orkar hålla i och stå på sig kanskie i utredningar osv så ska det kunna ge frukt.
Tyvärr så var där inget levande foster, så nu väntar jag på att läkaren ska ringa mig med en tid till sjukhuset för att få tabletter och stöta ut det. Precis kommit till jobb så det känns som att det kan bli en lång dag idag.
Hej hej!
Jag plussade rejält i morse ???????????? Ingen är gladare än jag och sambon! Efter ett tidigt missfall i dec så är vi dock lite nojiga. Är idag i v 7!

Jag tänker samtidigt att ett MF eller MA inte är så allvarligt. Det händer ju dem flesta. Vi försöker igen. Skulle det bli 2-3 till så kanske vi ger upp. Vem vet?
Tyvärr så var där inget levande foster, så nu väntar jag på att läkaren ska ringa mig med en tid till sjukhuset för att få tabletter och stöta ut det. Precis kommit till jobb så det känns som att det kan bli en lång dag idag.
Åhnej! Så ledsen för din skull! Sänder varma tankar. Kanske läge att vara hemma och pyssla om sig och strunta i jobbet? Ta hand om dig!
Vilken tråkig nyhet, jag beklagar. Jag tycker du resonerar klokt, det är vanligt och det är ju naturen som selekterar själv. Det betyder inte att det inte ska gå vägen nästa gång. Men det är ju det förlorade hoppet och den här chansen man sörjer. Man önskar ju nästan att man aldrig hade plussat, att det stötts ut innan BIM. Men en sak är ju positiv - du kan bli gravid. Tänk så. Kram!