BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Svullen är bara förnamnet! Med grå tröja är taget för 6 veckor sen, det andra är taget nu ikväll.... Känner mig gigantisk redan! Hoppas det lägger sig innan kulan kommer.
Kommer din familj inte bli glad? Menar du dina föräldrar? Och pappan? Finns ingen i bilden? Du behöver givetvis inte utveckla om du inte vill.
Ja mina föräldrar o syster. Eftersom jag är ensam redan. Ingen pappa i bilden. Va inte planerat. Är glad men samtidigt ledsen att vara själv. Har dock fina vänner som ställer upp. Är invecklat. Men lite så ser det ut i stora drag.
Ja jag är väl mer "normal"... Stl m i kläder och 28/29 i jeans. Har rätt platt mage normalt. Så denna kula känns inte alls jätterolig just NU.
Nä måendet är svårt å dölja, bara klistra på ett flin o härda ut. Hur mår du?
Vi hade tänkt komma ut med det på sambons födelsedag 18 mars. Är då i 14+1.
När har ni tänkt outa det?
Jag är också svullen, mer på eftermiddagen och kvällen.
Har svårt att hålla mig vaken efter 20.00
Och första graviditeten jag känner illamående!!
Samma här. Jag har också svårt o hålla mig vaken, den här veckan har jag somnat ca e kvart efter vi ätit då vi legat i soffan. Igår sa sambon, ?de är nog bättre vi går o lägger oss i sängen? typ såhär... 18.30. Men va skönt jg sovit, förutom kisspaus kl 4. Bruka du vakna på natten? Illamående ha jag väldigt lite av, kan komma lite på morgonen om jag inte ätit frukost på en stund
Idag gick jag in i vecka 8. Har inte alls mycket symtom, så börjar bli orolig. Det enda är väl egentligen att jag är tröttare än vanligt och liiite spända bröst. Hur känner ni andra i vecka 8?
Läser många trådar ang kost. Ser bara folk som skriver att dom äter kvarg, müsli, frukt, gröt, maaaassa grönsaker etc. Till frukost och mellis....
Sen kommer jag med mina mackor, loops, mjukost, leverpastej och oboy, typ haha.
Är det nån mer än jag som inte är ett hälsomonster?
Jag äter inga grönsaker och i fruktväg endast äpplen.
Får inte i mig godis pga illamåendet så jag småäter mariekex för att hålla illamåendet borta.
Hej alla! Lånar bara er tråd för att försöka ta reda på om det finns en grupp för BF oktober 2018? :)
Hej alla! Lånar bara er tråd för att försöka ta reda på om det finns en grupp för BF oktober 2018? :)