BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Tänker precis som du, har redan köpt den boken så det tror jag blir bra! Hade också väldig foglossning förra graviditeten men det är 5år sedan och jag är i 1000ggr bättre form idag så jag hoppas att det inte blir lika farligt! Kommer bara fortsätta med löpningen så länge det känns ok. Sen vill jag hålla i yogan för den tror jag bara är bra men kanske måste anpassas lite den med!?
Följt den här tråden några dagar, spännande! Jag plussade imorse svagt på BIM -3, efter försökt i sex månader.
Har en prematur son född 2015. 33 år och bor i Stockholm.
Jag går gärna med i den hemliga Facebook gruppen lite senare. Inte berättat för min man än! Bf 27/9
Hej! Jag hoppar in här ???? plussade för ett par veckor sen och har BF 22/9. Själv kommer jag från Eskilstuna och har två barn sen tidigare (födda 2012&2014). Kul att följas åt! Någon som kan tipsa om nån ?hemlig? grupp på Facebook? Har inte riktigt gått ut med graviditeten än ????
Hade en blodblandad flytning i tisdags, inget färskt blod och har inte sett något sedan dess (men tror att mina flytningar har varit aningens ivory-färgade snarare än vita) och oron är ständig att något är fel. Jag har fortfarande illamående och växtvärk och brösten ömmar. Funderar starkt på att boka in en privat vul, men är orolig för att man inte kan se något hjärta för att det är för tidigt? Är i vecka 6 (5+5), så borde ju ha börjat slå om allt är som det ska
Snälla tjejer hjälp mig med en sak! Jag är sjukt trött! Som drogad alltså. Vill bara sova o ligga ner hela tiden. Vilket ju inte funkar. Kaffe funkar inte o e ju inte bra heller. Fråga min dr igår om d kunde bero på järnbrist redan så här tidigt men d tror han inte. Är ju hormonerna. Men när går d över? :( Är i v8 (7+4)
Finns det något man kan göra? Promenad hjälper ju inte heller! :(
Har varit gravid 5ggr tidigare så här långt men kan inte minnas denna extrema trötthet!?
Vill gärna hoppa in här med er. Plussade igår på BIM-3. Var så säker på att det inte skulle ta sig denna månad då vi inte direkt försökt. Förra månaden fick vi tidigt mf har därför lite svårt att hoppas på att fröet ska stanna. Har endast ömma bröst och ont i korsryggen som symptom än så länge. Bf 28/9 :)
Snälla tjejer hjälp mig med en sak! Jag är sjukt trött! Som drogad alltså. Vill bara sova o ligga ner hela tiden. Vilket ju inte funkar. Kaffe funkar inte o e ju inte bra heller. Fråga min dr igår om d kunde bero på järnbrist redan så här tidigt men d tror han inte. Är ju hormonerna. Men när går d över? :( Är i v8 (7+4)
Finns det något man kan göra? Promenad hjälper ju inte heller! :(
Har varit gravid 5ggr tidigare så här långt men kan inte minnas denna extrema trötthet!?
Hej alla! Följer er alla här i tråden med spänning! Själv är jag idag i v 7+2 och tycker inte jag känner så mycket fortfarande. Lite ömma bröst och uppblåst mage men thats it! Hur känner ni andra som är i liknande vecka? Tycker jag borde känna något i magen men tycker molvärken försvunnit sedan några dagar!
Hallå allihop!
Idag gick jag in i vecka 6 (5+0). Och jag känner i stort sätt ingenting? Man blir ju lite orolig att man kanske borde känna lite illamående eller så. Men nope!
Ömma bröst och lite lätt molvärk emellanåt. Hur mår ni andra i ungefär samma vecka? :)
Hallå allihop!
Idag gick jag in i vecka 6 (5+0). Och jag känner i stort sätt ingenting? Man blir ju lite orolig att man kanske borde känna lite illamående eller så. Men nope!
Ömma bröst och lite lätt molvärk emellanåt. Hur mår ni andra i ungefär samma vecka? :)