BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Skulle det inte va gulligt med bollmage på bröllopet då? ;) Lite svårt med orken såklart när man e höggravid..o hitta klänning som passar Haha!
Kram[/quote]
Jag själv hade stor babymogen på min brollop och trodde det var jätte gullig.
Hade klänning men gorsett i 8:månaden
Hur tänker ni kring kub-test? Ska ni göra?
Sedan en tid erbjuds alla i vårt landsting detta, dvs inte bara 35+. Är nästan helt säker på att göra det. För förra gången tyckte jag det var väldigt långt till rul (v20) för att få det bekräftat att allt var som det ska. Kanske främst för att jag knappt hade några gravidsymtom alls. Nu har jag några fler, men ändå väldigt lindriga mot andra jag känner, så det är bara att tacka å ta emot.
En fundering, jag vet ju att man kan få ma. Men hur länge kan man gå med det innan kroppen vill göra av med fostret? Känner man sig precis som gravid eller hur fungerar det?
En fundering, jag vet ju att man kan få ma. Men hur länge kan man gå med det innan kroppen vill göra av med fostret? Känner man sig precis som gravid eller hur fungerar det?
Tack. Men så egentligen kan allt eller inget vara ma... NU känner jag mig inte ett dugg lugnare...
Tack. Men så egentligen kan allt eller inget vara ma... NU känner jag mig inte ett dugg lugnare...
Men ingen fara, jag har också googlat mig till sömns. Jag får besked på tisdag, ska verkligen försöka att bara ta mig igenom i morgon. Sen är väntan liksom över, oavsett vad svaret blir!
Din mamma är en smart kvinna!