Har badhuset rätt?
Har badhuset rätt att ta betalt för sanering om ens barn spyr i och bredvid poolen? Tar inte kloret död på det ändå?
Har badhuset rätt att ta betalt för sanering om ens barn spyr i och bredvid poolen? Tar inte kloret död på det ändå?
Jag antar att badhuset tar inträde, det gör de här, och det är INTE billigt. Sådant måste ju ändå täcka in om ett barn råkar kräkas. Annars har badhuset en felaktigt upplagd affärsplan. Är det två vuxna som pippar i poolen så är det en annan sak ---
Mitt ex jobbade som badhusvakt ett tag, och han ville ALDRIG gå och bada. Han fick slänga ut pedofiler och pippandes personer dagligen --
Något allmänheten inte märker av. DE personerna kan få böter tycker jag. Att bada i andras intima safter i the hot tub -- NÄÄÄ.
Nej, du ska inte betala för att ett barn har kräkts i badhuset, det är inte rimligt. Tycker jag!
Ni var inte där, ni vet inte vad som hände, så kalla mig inte för dramaqueen, det är det sista jag är.
Och nej, jag är inte egoistisk för att jag inte bryr mig ifall några familjer åkte hem, jag hade fullt upp med att hantera mitt panikslagna barn som fortfarande har mardrömmar om det.
Hon kan inte simma och vattnet var djupt där, hon var under ytan alldeles för länge för att det ska klassas som kallsup.
Ni var inte där, ni vet inte vad som hände, så kalla mig inte för dramaqueen, det är det sista jag är.
Och nej, jag är inte egoistisk för att jag inte bryr mig ifall några familjer åkte hem, jag hade fullt upp med att hantera mitt panikslagna barn som fortfarande har mardrömmar om det.
Hon kan inte simma och vattnet var djupt där, hon var under ytan alldeles för länge för att det ska klassas som kallsup.
Jo, du är egoistisk. En riktig fullblodsegoist, om du resonerar som du gör.
Kom inte och gnäll sedan när ungen din lärt sig av dig hur man ska bete sig och det inte går så där himla överdrivet bra.
Vad sa pappan när ni kom hem och han fick veta detta?
Det var du själv som sa att det handlade om en kallsup, är det dags att ändra utgångsläget nu alltså... varför hade du inte koll på henne? Varför hade hon inte simdyna eller armpuffar?