Har badhuset rätt?
Har badhuset rätt att ta betalt för sanering om ens barn spyr i och bredvid poolen? Tar inte kloret död på det ändå?
Har badhuset rätt att ta betalt för sanering om ens barn spyr i och bredvid poolen? Tar inte kloret död på det ändå?
Men allvarligt talat, betala en straffavgift för att en unge kräkts? Vad skulle TS ha gjort? Tryckt tillbaka spyan i munnen på barnet?
Jag har ingen aning om huruvida badhuset har rätt eller ej att ta ut en sådan avgift men jag förstår inte syftet med den. Om de nu var tvugna att stänga, tömma hela poolen och kalla in stora saneringsteamet (som de värsta dramafolket här hävdar) lär ju 500 kr inte ens täcka klor-kostnaden. Alltså är det fråga om en straffavgift, varför? Vad hade ts för uppsåt med att barnet kräktes? Var det med flit eller något som hade kunnat förhindras? Nej. Det är lite sådna saker man får räkna med när man driver någon form av verksamhet där många människor deltar. Att betala en saneringaavgift för att barnet kräkts i en taxi, helt okej, det har jag själv gjort, men i ett aånt här fall ter emdet sig helt absurt. Vad är syftet? Ska det verka avskräckande? ?Om du har ett barn som kan kräkas, kom inte hit!?? Ja alla barn (och vuxna) kan kräkas oväntat av olika skäl.
Nä jag håller med ts, det är en märklig avgift.
Angående pedofilerna på badhusen så tycker jag att de borde utvisas om de tas på bar gärning. Ev svenska pedofiler borde kastreras kemiskt.
Jag skiter i om någon ser mig som rasist för att jag vill slänga ut utlänningar som snuskar sig, våldtar, eldar bilar eller på annat sätt ställer din med sattyg i vårt land.
Ni är så vidrigt elaka att jag lämnar tråden nu. Fyfan vad ni är hemska som hackar så på mig som redan mår skit över hela händelsen.
Ni är så vidrigt elaka att jag lämnar tråden nu. Fyfan vad ni är hemska som hackar så på mig som redan mår skit över hela händelsen.
LOL!
Du är ju helt go du. Du staller en fråga på ett öppet forum, och när du får övervägande svar som inte faller dig i smaken så tycker du att folk hacker på dig.
En individ med ett uns av vet och sans hade inset att de flesta tycker att det är fullt rimligt att betala en saneringsavgift på 500 kr när ens barn kräker ner en pool, oavsett om det var ett medvetet tilltag eller om det är en olycka, och oavsett om barnet är magsjukt eller inte.
LOL!
Du är ju helt go du. Du staller en fråga på ett öppet forum, och när du får övervägande svar som inte faller dig i smaken så tycker du att folk hacker på dig.
En individ med ett uns av vet och sans hade inset att de flesta tycker att det är fullt rimligt att betala en saneringsavgift på 500 kr när ens barn kräker ner en pool, oavsett om det var ett medvetet tilltag eller om det är en olycka, och oavsett om barnet är magsjukt eller inte.