Har badhuset rätt?
Har badhuset rätt att ta betalt för sanering om ens barn spyr i och bredvid poolen? Tar inte kloret död på det ändå?
Har badhuset rätt att ta betalt för sanering om ens barn spyr i och bredvid poolen? Tar inte kloret död på det ändå?
Var det ni som kräktes i Avesta häromdagen så var det stängt hela em. Myyyycket inkomstbortfall för badhuset så det är inte direkt dyrt med 500
Var det ni som kräktes i Avesta häromdagen så var det stängt hela em. Myyyycket inkomstbortfall för badhuset så det är inte direkt dyrt med 500
Lägg ner snacket om att TS inte har koll på sina barn! Har man inte haft småbarn själv så har man inte en susning av vad barn kan göra när man tittar bort. Eller är alla ni gnällfisar sånna där curlade helikopter förädrar?
Jag har själv små barn inklusive bebis och jag vet hur snabbt något kan hända...
Nu drunknade nästan TS barn, så rätt eller fel så var det troligvis ganska tramatiskt för både TS och hennes 5 åriga barn.
Att sen åka på att betala 500kr (vilket givetvis är en symbol summa) tycker iallafall jag är löjligt av badhuset.
Så till alla jävla förstå sig påare som är såååå duktiga förädrar borde lägga eran energi på dom nya impoterade pedofilerna som hänger på badhus. Men nej då, då kan man ju bli kallad för rasist så låt oss puckla på en mamma istället som bevittnade sitt barn nästan drunkna...
Var du där?
Hon kan inte simma och vattnet var djupt där, hon var under ytan alldeles för länge för att det ska klassas som kallsup.
Jag har aldrig hört talas om att någon spyr direkt av att ha svalt bassängvatten.
Blir man magsjuk av något man fått i sig brukar det dröja några timmar.
Om en läkare rätt så omgående gör en undersökning och konstaterar något annat än det jag påstår, helst kompletterat med vattenprover, så kanske du har ett fall att ta upp.
Ni är så vidrigt elaka att jag lämnar tråden nu. Fyfan vad ni är hemska som hackar så på mig som redan mår skit över hela händelsen.
Ni är så vidrigt elaka att jag lämnar tråden nu. Fyfan vad ni är hemska som hackar så på mig som redan mår skit över hela händelsen.