Har badhuset rätt?
Har badhuset rätt att ta betalt för sanering om ens barn spyr i och bredvid poolen? Tar inte kloret död på det ändå?
Har badhuset rätt att ta betalt för sanering om ens barn spyr i och bredvid poolen? Tar inte kloret död på det ändå?
Kort sammanfattat, du är helt fel ute.
Mer krut lägger jag inte ner på att svara eftersom du har tackat för dig.
Skulle du inte klara att hålla dig borta så lovar jag att utveckla mitt resonemang.
Kikar in här igen mot kvällen.
Generöst av badhuset att både slippa låta er betala för besöket på badhuset samt dessa 500 kr.
Jag har läst båda dina trådar så.
Läste den också men hittar den inte igen.
Kan du länka?
Ts andra tråd heter :
Hade du betalat i efterhand?
Smet in med barnen i badhuset och badade utan att betala.
Sa inte till personalen att klippkortet var slut.
Och i inget av dessa fall är 500 kronor en rimlig summa. Antingen ersätter du den vita soffan eller så säger den som äger den att det är ok. Men man betalar inte 500 kronor. Att reparera bilen kostar inte heller 500 utan självrisken ligger högre av olika skäl. Hade min hund blivit ihjälbiten hade 500 kronor inte hjälpt ett dugg, såklart. Hotell har försäkringar precis som badhus, saker går sönder och slits, det ingår i dealen att driva hotell.
Man straffar inte sina kunder!!
Exempel på det?
Typ bötfällde ni någon vars barn snubblade i hotel foajen och fick näsblod på mattan?
Eller ett barn som satte i halsen på hotel restaurangen och spydde på golvet?
Eller om hotellet hade pool vad gav ni era gäster böter för?
Men andra ord, vilka olyckor orsakade barn som ni bötfällde gäster för?
Är jättenyfiken på hur gammal Canadasvensk är.
Är jättenyfiken på hur gammal Canadasvensk är.

Sedan tar badhusen redan skyhöga priser. Detta borde absolut gå på ren goodwill.