Anonym (Alltskit) skrev 2018-01-24 22:58:33 följande:
Tack :)
Han har gjort mig väldigt besviken så egentligen kanske han inte är värd en andra chans, men jag älskar ju honom fortfarande. Tanken på att nu tvingas leva utan honom är fruktansvärd. Det kanske ändras med tiden, men just nu är jag absolut inte sugen på att dejta någon ny. Känner mig helt förstörd och var hemma från jobbet i två dagar för att jag inte ens orkade upp ur sängen. Vet inte heller om jag vågar öppna upp mig för någon igen. Tror jag hellre vill leva ensam resten av livet än att riskera att bli utsatt för något liknande igen.
Tyvärr har jag inte så många vänner kvar.
Jag vet hur det känns. Man vill bara ha den som lämnat en! Ingen annan fungerar, inte ens de snyggaste, framgångsrikaste och bästa av det motsatta könet. Man vill bara ha sitt ex.
Det kommer dock gå över. Efter ett tag kommer du att kunna se nya potentiella partners och attraheras av nya killar. Men det är ingenting du behöver tänka nu, för det kommer när det kommer.
Tråkigt! :( Hur är kontakten med din familj? Har du några kollegor du kan prata med? Har du någon gammal vän du kan återuppta kontakten med? Kanske någon hobby du kan göra för att tänka på annat? :)