sextiotalist skrev 2018-01-24 15:05:31 följande:
Vilket är det elaka, att han gjort slut eller inte vill prata med henne.
Sedan är jag rätt säker på att ts reaktion är en direkt konsekvens av att han gjort slut.
Nej, fortfarande, det finns inget han borde berätta för henne, han har ingen skyldighet att berätta om sina känslor eller sina upplevelser om han inte vill. Vet du, det är det absolut bästa, man har rätt att hålla tankar, åsikter, vilka känslor man har för sig själv.
Om han är en elak skitstövel kan jag inte avgöra på ett sms och att han gjort slut.
Vi vet inte heller om det är efter det första, andra, tredje, tionde detta sms kom.
Och om han är en elak skitstövel, vad bra att han är borta ur ts liv, så hon slipper honom eller hur?
Det som är mest intressant här är att du inte kan avgöra om TS ex är en skitstövel men du kan utan problem avgöra att TS är en stalker. Samma sak med hennes SMS. Du hävdar att TS ex inte har en skyldighet att ge ett svar, men du tycker att TS har en skyldighet att hålla tyst för annars är hon en stalker...
Jag kallar detta dubbla måttstockar och att du är partisk till exets favör... Tyvärr