Anonym (Same) skrev 2018-01-24 10:35:39 följande:
Om han inte har några problem alls så är det ännu värre att han vägrar svara på TS frågor! För det innebär att han absolut inte har något att förlora på att ge TS sin förklaring till varför han gjorde slut. Ändå vägrar han trots att han ser hur mycket TS lider av att inte få något svar! Isåfall är TS ex sadist. Kanske låter dramatiskt, men jag ser ingen annan logisk förklaring till varför han annars skulle vägra ge TS ett svar på hennes fråga.
Nu kunde man inte blocka när jag bröt sist, men han var en sådan som skulle ha förklaring (och förklaringarna dög inte heller, det räckte inte med att säga det enklaste att känslorna var slut utan det skulle vara varför etc).
Nåväl, hade jag kunnat blocka så hade jag gjort det, för det är förbaskat jobbigt att ha ett ex hängande efter.
Men svaret är väldigt uppenbart, han vill inte ha någon relation längre, nästa steg är att känslorna är slut, för det mesta räcker det inte om man hanterar personer som ts. För ofta vill de vetat varför, vad de gjort för fel.
Hade ts inte varit den typen, då hade det kanske räckt med ett sms, "när vi fått lite distans så skulle jag vilja träffa dig och få lite feedback om det är något jag gjort fel eller om det bara var känslorna som försvann"