BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
En konstig fråga. Är det någon av er som är i vecka 6 som har blivit täta i näsan? Kommer mest på kvällarna :/ Minns inte detta från graviditeten med dottern.
Hej
Hoppar in i tråden. Är i v.9 enligt Preglife (8+2) och ska på mitt inskrivningasamtal imorgon? Tips på något jag bör tänka på inför imorgon?
Jag vill, som er andra, att dessa veckor bara ska springa förbi. Ena sekunder är jag jätteglad andra sekunden är jag livrädd för ett MF. Min första graviditet, sååå spännande. Hur mår alla hittills? Någon som redan gått upp i vikt? Illamående hur är den för er? Har ni cravings?
Skapades det en FB GRUPP? :)
De senaste nätterna så har jag drömt jättemycket! I vanliga fall drömmer jag ibland så där som man gör men nu känns det som att det är nätterna igenom. Nån mer som drömmer mycket? Vet inte om det har med graviditeten att göra eller om hjärnan har blivit helt knäpp!
= inte mycket sömn för mig på nåt år HAHA!
Hej
Hoppar in i tråden. Är i v.9 enligt Preglife (8+2) och ska på mitt inskrivningasamtal imorgon? Tips på något jag bör tänka på inför imorgon?
Jag vill, som er andra, att dessa veckor bara ska springa förbi. Ena sekunder är jag jätteglad andra sekunden är jag livrädd för ett MF. Min första graviditet, sååå spännande. Hur mår alla hittills? Någon som redan gått upp i vikt? Illamående hur är den för er? Har ni cravings?
Skapades det en FB GRUPP? :)
. Jag står still i vikt, gick upp endast 6kg med dottern men det pga av en rätt problematisk graviditet med mycket sjukhusvistelse :P . Hur mår du? Har du nå cravings eller illamående?
Jag hoppar in här om det är okej.
Jag plussade idag 6+2 enligt appen preglife, det känns helt overkligt. Fick missfall i januari i vecka 8.
Så nu känns det super bra att vara på banan igen, nu håller jag alla tummar och tår att det går hela vägen.
Längtar så otroligt mycket efter en lite bebis.
Hur mår ni? Har ni något illamående? :)
Jag hoppar in här om det är okej.
Jag plussade idag 6+2 enligt appen preglife, det känns helt overkligt. Fick missfall i januari i vecka 8.
Så nu känns det super bra att vara på banan igen, nu håller jag alla tummar och tår att det går hela vägen.
Längtar så otroligt mycket efter en lite bebis.
Hur mår ni? Har ni något illamående? :)
Grattis:) v5+1 för mig.. mkt ömma bröst!! Kan ibland sticka till lite nedtill, annars mår jag prima:) Inget illamående, väntar nästan på det.. hur mår du? Illamående eller annat??:)
Va kul då är vi nästan lika långt gångna ^^ jag fick aldrig tillbaka min mens efter förlossningen men enl tidigt VUL som gjordes den 18 februari så ska jag nu va i v 8+0 :) Jag mår superilla men det kommer i vågor, blir lätt yr, vill äta men ändå inte äta (haha) jag har supersug efter lakris, men får äta i måtta då det inte är bra att ha för hög konsumtion hehe . Jag står still i vikt, gick upp endast 6kg med dottern men det pga av en rätt problematisk graviditet med mycket sjukhusvistelse :P . Hur mår du? Har du nå cravings eller illamående?
Går in i v 6 (5+0) idag med första barnet. Har diabetes (typ 2, bra behandlad med Metformin) och högt bltr (slutade med dom tabletterna häromdagen på inrådan av läkare). Är överviktig. Blir 30 i år. Har börjat noja som fan över missfall för jag har ju inte dom bästa förutsättningarna. Kan man göra nån undersökning för att lugna nerverna? Ska till vårdcentralen på onsdag för att kolla bltr.
Jag drömmer också helt galet mycket, flera drömmar per natt som jag kommer ihåg när jag vaknar, dessutom vaaaaarje natt! Tyvärr är det en hel del mardrömmar men jag minns att jag hade samma i början när jag väntade dottern :) . Så antar att det är nåt med hormonerna. Gick in i v 9 idag ^^,
Jag som redan vaknar ofta & sover dåligt då dottern har orolig sömnperiod just nu haha. Hon föddes Btw den 7/9 2017 så det kommer bli 13 mån mellan dessa = inte mycket sömn för mig på nåt år HAHA!