BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej hej alla blivande oktober mammor :) väntar mitt andra barn med bf 21 oktober och vill gå med i gruppen.. men vet inte om jag bara är dum eller trög med lyckas inte lista ut hur man gör ????
Hej hej alla blivande oktober mammor :) väntar mitt andra barn med bf 21 oktober och vill gå med i gruppen.. men vet inte om jag bara är dum eller trög med lyckas inte lista ut hur man gör ????
Nu har vi varit på RUL, allting såg bra ut och vi ska äntligen få en pojke!! Tidigare bf var 30 oktober men flyttad till 28 oktober :)

Vilket BB ska man välja?
Hej på er med bf i oktober! Jag har inte kikat in här sedan gruppen startade, tror jag. Men hoppas alla mår bra! Jag är i v.22 och vi ska snart välja BB. Jag tänkte höra om det är någon som har några erfarenheter (eller hört) om olika BB i just Sthlm? Funderar just nu på BB Sthlm eller Solna, Karolinska. Någon som kan säga för - och nackdelar? Jag kan tillägga att jag är förstföderska och har en önskan om eget rum, av många skäl.
Vill inte ha mer högsommarvärme! Faan vad svettigt det är, haha.. Sitter mest bara inne med takfläkt och bordsfläkt.
Gick in i vecka 23+0 idag och jag känner bebisen varje dag. Ganska ofta men oregelbundet. Hon har trötta dagar och pigga dagar och så ligger ju moderkakan fram som sagt och den dämpar ju. Men jag känner henne starkt iallafall. :) Ibland vandrar hon med fingrarna eller tårna längs blygdbenet och det känns som om hon vill krafsa sig ut.. Sjukt obehagligt! Föredrar de regelrätta sparkarna för sprattlet kittlas ibland, hihi.
Vilket BB ska man välja?
Hej på er med bf i oktober! Jag har inte kikat in här sedan gruppen startade, tror jag. Men hoppas alla mår bra! Jag är i v.22 och vi ska snart välja BB. Jag tänkte höra om det är någon som har några erfarenheter (eller hört) om olika BB i just Sthlm? Funderar just nu på BB Sthlm eller Solna, Karolinska. Någon som kan säga för - och nackdelar? Jag kan tillägga att jag är förstföderska och har en önskan om eget rum, av många skäl.
Hej! Får man hoppa in här? Jag har BF den 3/11 men vet att det kommer bli planerat snitt i slutet av oktober. Vi väntar vårt tredje barn, två killar sedan innan. Hade RUL igår och vi har inte tagit reda på könet, men gissa kan man alltid
Vad tror ni? Är det en tjej eller kille?