BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Jag får nog flytta fram mitt BIM från 7/3 till runt den 23/3 kanske diffar 1 dag hit eller dit med tanke på min nya cykel jag fått så lite osäker.
Har skrivit ett inlägg i ny tråd för att ej spamma här inne om nån lust läsa å svara på.
Grattis till alla som plussat :D
BIM-lista
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Emiliass
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär , Stragge
15/3 Hepphopp
16/3-Liiiinda90
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore
23/3 Zandylina
26/3 Tredjebarnsladdis
27/3 Längtande95, FruBjörk
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost
29/3 Jeex
31/3 Sooli, Thersu, Emhy89
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
27/2 MissElin93 (BIM 3/3)
27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
1/3 Entriss (BIM 2-3/3)
4/3 Bambi91 (BIM 5/3)
Klart det är ett plus! Grattis!!
Bim idag och tog detta nyss :O trodde aldrig det skulle komma fram nåt som syns väl, är detta ett plus?!!
Vågar på mig ett tack! Känns jättekonstigt, det trodde jag inte när jag vaknade imorse med menskänningar haha
Stort grattis!!! Åh vad kul! Har du känt av några symptom?
Va fantastiskt! Stort grattis :)
Hur går det för dig PowerL? <3
Får man fortfarande komma in här? Jag har BIM 25e mars, det är det första IVF-försöket efter två års misslyckade "spontana" försök... verkligen jättespontant! OM NI FATTAR VA JAG MENAR
Jag hoppas såklart men har inte så höga förväntningar pga enometrios som gör miljön i mig ogästvänlig för embryon 
Hoppas vi kan hjälpas åt här klara all ovisshet och sorgsenhet när det inte funkar. Och glädjen när det funkar såklart! Jag är 35, min man 41.
BIM idag och ingen mens än så länge, tror dock den är lite sen för jag hade ÄL för bara en vecka sen. Första månaden med rosenrot, så det kanske har haft någon påverkan på cykeln. Är utomlands till på måndag så ska inte testa mig före det, det är ganska skönt ändå. Tiden mellan ÄL och BIM går fort när man reser :)
BIM-2 idag, vad tror ni om detta?

Får man fortfarande komma in här? Jag har BIM 25e mars, det är det första IVF-försöket efter två års misslyckade "spontana" försök... verkligen jättespontant! OM NI FATTAR VA JAG MENAR
Jag hoppas såklart men har inte så höga förväntningar pga enometrios som gör miljön i mig ogästvänlig för embryon
Hoppas vi kan hjälpas åt här klara all ovisshet och sorgsenhet när det inte funkar. Och glädjen när det funkar såklart! Jag är 35, min man 41.