• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • bastamamman1
    Fiiaaa skrev 2018-03-10 22:59:52 följande:

Ok det visste jag faktiskt inte, har aldrig hänt mig. Har bara haft billiga äl-test och tycker iofs aldrig att de riktigt fungerat, har aldrig fått starkt utslag vid äl (stegring men ej starkt) trots att jag blivit gravid flera gånger under cyklar jag testat och alltså uppenbarligen haft äl. Och har alltid svagt utslag oavsett när i cykeln jag testar. Stegring när det inte varit runt äl har jag dock bara fått när jag varit gravid.

för mig funkar apotekets äl-test väldigt bra! Testlagrets inte.
  • bastamamman1
    Regnbågsmorsan skrev 2018-03-11 05:30:10 följande:

BIM idag och fortfarande positivt gravtest. Femte gången gillt med insemination på mig, men vi började med partnern så resan har varit låååång.

Tror jag vågad bli glad nu. En stund. Sen ska man ha ångest i 9 månader att allt ska gå bra.

Lycka till ni andra som kämpar där ute.

grattis! Fråga: gjorde du egen insemination eller på klinik?
  • Regnbågsmorsan
    bastamamman1 skrev 2018-03-11 09:24:21 följande:

grattis! Fråga: gjorde du egen insemination eller på klinik?

På klinik i danmark
  • Hepphopp

Stragge: grattis!! Va kul! :)

Här testade man negativt igen.. äl+11

Plussade med sonen äl+12. Då han inte var planerad så testade jag inte dagarna innan och det va en sån RFSU-sticka. Blev ett svaagt +. Så ska kanske inte ge upp hoppet än..

• Esme08

Hepphopp: Vi har samma dag bim 15/3 testade oxå imorse neg.. Vad har du för symptom? Jag vette fasen efter spiralen om kroppen ballat ur känner av allt möjligt.. kramper nu idag precis fick jag lite tvärstick i brösten.. oklart om dt bara va skallen.. men aja

Har inte kollat exakt när äl är men enligt app skulle dt vara den 28/2 och hade rätt tydliga äl flytningar.. oklart däremot om vi missade myset preciiis iom att vi jobbar lite konstigt... Hur som lite nojig om jag ska vara tvungen att flytta min MR som jag har på tisdag lr inte

Tempar du?

Förresten jag babblar på Stoooort grattis till alla som plussat!!!

• bastamamman1

Har en fråga till alla. Nån här som testat Fertilitetscoache.n? Hon tar 4600kr för att ge kostråd, massage mm, och menar att hon hjälpt många bli gravida.

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-03-11 08:39:30 följande:

[quote=78540495][quote-nick]maria1992 skrev 2018-03-11 08:00:08 följande:[/quote-nick]

Jaha...

bim -2 och tempen ligger fortfarande högt... när bör den sjunka om mensen är på g?

[/quot

Jag googlade innan då jag funderade på samma sak och fick svaret att tempen brukar sjunka 2-0 dagar innan men vanligast 1 dag innan

Din ser ju stabil ut. Hoppas så för din skull <3

Min sjönk idag så känns som det är kört för mig! Känner mig rätt besviken.. hade tänkt testa nu på morgon om tempen varit fortsatt hög, men struntar i det nu!

Nej vilken otur :( mem nästa månad är din månad känner jag! Vi får kämpa tillsammans! Kram
  • stragge
    Hepphopp skrev 2018-03-11 09:40:28 följande:

Stragge: grattis!! Va kul! :)

Här testade man negativt igen.. äl+11

Plussade med sonen äl+12. Då han inte var planerad så testade jag inte dagarna innan och det va en sån RFSU-sticka. Blev ett svaagt +. Så ska kanske inte ge upp hoppet än..

Tack =D känns så overkligt, vågar inte riktigt vara glad känns som ett skämt haha. Åh men så länge mensen håller sig borta ;) håller tummar och tår för din skull nu ! Vill se ett plus ifrån dig med :)
  • joannac

inget plus idag och ingen mens.. blir så jäkla trött.. bim+8. svagt på clearblue early bim+4.. känns ju garanterat som spök nu..
    nu får i så fall mensen gärna komma så vi kan försöka på nytt. typiskt, fick upp hoppet där ett tag :( tempen håller sig uppe iaf.. förvirrande

• bastamamman1

Skumt, andra mensdagen idag och tempen har stigit igen till lika hög som efter äl. 37,3 grader. Har inga graviditetstest hemma. Nån som har nån erfarenhet av detta? Tempen ska väl inte gå upp nu?

Svar på tråden BIM MARS 2018