BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Igår testade jag troligtvis positivt på ägglossning test och fick inte till mys igår då min sambo inte var hemma. Idag när jag testade så var strecken svagare tror ni jag har missat chansen att bli gravid nu? Jag har lite molande värk i magen. Ikväll blir det garanterat mys men blev så stressad att det är för sent.
Vi hade mys för två dagar sen och ikväll hoppas ja det blir mys igen. Egentligen ska ja inte ha ägglossningen förrän 14/3 enligt appen så hade visst ägglossning tidigare. Testerna är från igår och idag.

Igår testade jag troligtvis positivt på ägglossning test och fick inte till mys igår då min sambo inte var hemma. Idag när jag testade så var strecken svagare tror ni jag har missat chansen att bli gravid nu? Jag har lite molande värk i magen. Ikväll blir det garanterat mys men blev så stressad att det är för sent.
Vi hade mys för två dagar sen och ikväll hoppas ja det blir mys igen. Egentligen ska ja inte ha ägglossningen förrän 14/3 enligt appen så hade visst ägglossning tidigare. Testerna är från igår och idag.
Fråga. Varför står det inte ägglossning i NC för mig denna månad? Ska ha mena om 2 dagar men har haft väldigt låg temp hela månaden.
Tror vi för försöka vidare nästa månad. Inga förhoppningar på plus denna månad nu.

Hade ni mys för 2 dagar sen, och du hade ägglossning igår så finns ju dock chansen att det kan blivit nåt..men ha ikväll ändå det skadar ju inte liksom..
Dem påstår ju dagarna innan på dagen å dagen efter e störst chanser att lyckas.. :D
Detta kan väl inte vara annat än positivt? =D
Hepphopp: Vi har samma dag bim 15/3 testade oxå imorse neg.. Vad har du för symptom? Jag vette fasen efter spiralen om kroppen ballat ur känner av allt möjligt.. kramper nu idag precis fick jag lite tvärstick i brösten.. oklart om dt bara va skallen.. men aja
Har inte kollat exakt när äl är men enligt app skulle dt vara den 28/2 och hade rätt tydliga äl flytningar.. oklart däremot om vi missade myset preciiis iom att vi jobbar lite konstigt... Hur som lite nojig om jag ska vara tvungen att flytta min MR som jag har på tisdag lr inte
Tempar du?
Förresten jag babblar på Stoooort grattis till alla som plussat!!!
för mig funkar apotekets äl-test väldigt bra! Testlagrets inte.
Hepphopp:
Jag känner liknande fast dt har blivit väldigt starkt nu.. drar ordentligt och ner i benen och ryggen.. kände inte såhär förra månaden men antar att dt kan variera.. min mage har svällt upp så känner mig som en flodhäst nu haha
Ja men dt blir ju toppen att följas åt!!
Jag har varken tempat eller tagit äl test.. tyckte äl var rätt tydligt ändå och stämde med flo appen.. kan ju ha tvärfel så kanske bra att testa nästa omgång!
Lyckades till slut ta mig förbi ett apotek, snabbt hem och kissa på stickan, och titta!! Är i chock, vart ju helt säker på att mensen var på g.

Lyckades till slut ta mig förbi ett apotek, snabbt hem och kissa på stickan, och titta!! Är i chock, vart ju helt säker på att mensen var på g.