• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Sunshineinmylife
    Fiiaaa skrev 2018-03-11 15:30:11 följande:

Lyckades till slut ta mig förbi ett apotek, snabbt hem och kissa på stickan, och titta!! Är i chock, vart ju helt säker på att mensen var på g.

Stort grattis:)
  • Sunshineinmylife

Lyckades till slut ta mig förbi ett apotek, snabbt hem och kissa på stickan, och titta!! Är i chock, vart ju helt säker på att mensen var på g.

• bastamamman1

va kul! grattis :D
  • stragge

Ni hade så rätt så <3 hoppas vi ses i BF Novembergruppen allihopa !

ÄL+10 idag.

• Sunshineinmylife
    stragge skrev 2018-03-11 15:47:21 följande:

ÄL+10 idag.

• bastamamman1
    stragge skrev 2018-03-11 15:47:21 följande:

ÄL+10 idag.

grattis!
  • Fiiaaa
    Regnbågsmorsan skrev 2018-03-11 05:30:10 följande:

BIM idag och fortfarande positivt gravtest. Femte gången gillt med insemination på mig, men vi började med partnern så resan har varit låååång.

Tror jag vågad bli glad nu. En stund. Sen ska man ha ångest i 9 månader att allt ska gå bra.

Lycka till ni andra som kämpar där ute.

Grattis! Har precis plussat och känner samma sak. Blev typ orolig i samma stund som jag blev glad. Bra kämpat av er iaf. Håller tummarna för att alt går vägen <3
  • Regnbågsmorsan
    Fiiaaa skrev 2018-03-11 16:27:34 följande:

Grattis! Har precis plussat och känner samma sak. Blev typ orolig i samma stund som jag blev glad. Bra kämpat av er iaf. Håller tummarna för att alt går vägen <3

Grattis till dig med!
  • gmrgrl

Bekräftat att det inte blev något den här månaden heller. Trots att kroppen inte alls varit som den brukar. Försök nr 8... Aja, hoppas på bättre lycka nån annan månad. Lycka till ni som väntar och grattis till er som plussat. Glad

• Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-03-11 11:34:00 följande:

Nej vilken otur :( mem nästa månad är din månad känner jag! Vi får kämpa tillsammans! Kram

Tack snälla! Men jag kommer på mig att mars kan bli din månad! Har du tagit något test? <3
Svar på tråden BIM MARS 2018