BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Tack! Zink och folsyra ska införskaffas direkt nästa cykel börjar. Resten ska jag också kolla upp :). BIM-2 idag , önskar så mensen kunde hålla sig borta!
Tack snälla! Men jag kommer på mig att mars kan bli din månad! Har du tagit något test? <3
Hej! Tänkte se om ni kanske kan hjälpa mig :) jag fick positivt ägglossningstest i torsdags morse, testade för skojs skull på fredagen och fick ett svagare sträck. Antog att jag skulle ha ägglossning på fredagen eller lördagen. På lördagsmorgon fick jag en ganska rejäl temphöjning men imorse hade det sjunkit igen, dock högre än dagarna innan lördagen. Måste tempen hålla sig över linjen konstant för att man ska kunna vara säker på att äl skett eller kan det flukturera trots att man haft ägglossning? :)

Hej! Tänkte se om ni kanske kan hjälpa mig :) jag fick positivt ägglossningstest i torsdags morse, testade för skojs skull på fredagen och fick ett svagare sträck. Antog att jag skulle ha ägglossning på fredagen eller lördagen. På lördagsmorgon fick jag en ganska rejäl temphöjning men imorse hade det sjunkit igen, dock högre än dagarna innan lördagen. Måste tempen hålla sig över linjen konstant för att man ska kunna vara säker på att äl skett eller kan det flukturera trots att man haft ägglossning? :)
Vad jag hittade på NC var det att den sätter ut äl när tempen varit på förhöjd nivå 3 dagar på rad (antar att det ska va över sträcket då) din mätning idag kan ju diffa pga många olika saker, så har du hög 2-3 kommande dagar nu så sätter den nog ut din äl sen! Men mys på som sjutton nu om ni inte redan gör :)
Har följt dessa månadstrådarna ett tag nu. Nu vill jag berätta vem jag är. Vi har 2 pojkar sedan innan 9 och 7 år och längtar nu efter en liten sladdis! Vi har försökt aktivt sedan augusti och det här blir vårt åttonde försök. Hade äl i fredags den 9 mars och bim är den 23 mars. Denna månaden försöker vi med clearblues ägglossningstest och den visade glad gubbe i torsdags och fredags så vi myste på och hoppas på det bästa ????
Har varit borta ett par dagar från tråden, undrar så hur det gick för dig ?
Här har vi maxad äl och mys allt för mycket
Så nu får jag bara hoppas att allt jag stoppat i mig ger god effekt ??
Hej, jag hoppar in här! Efter mitt missfall 24/12 så har menscykeln varit lite ojämn, så inte helt säker på bim! Enligt app så är det 23e, så jag kör på de! :) och grattis till alla plus här!!
Börjar dra ihop sig mot sista veckorna innan bim nu, men pga av att förra månaden var så konstig + att jag inte är helt säker när ÄL var denna månaden så vet jag inte när bim är! Men känns ändå skönt, för då behöver jag inte leta minsta tecken och då och då borde detta kännas osv. Får se hur det går, försök nr 8
Fick mens på BIM :( . Men vi har precis fått tråkiga besked att sambons spermier är för lite till antal.. ska görs fortsatta utredningar på detta men ska tills dess trycka i honom zink och folsyra iaf. Men det lutar nog åt att vårt sätt att få barn kommer att få bli med IVF :(
Hoppas att ert mys kommer ge resultat! :D