• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Lisa81molander
    Längtar såå skrev 2018-03-11 21:43:02 följande:

Har följt dessa månadstrådarna ett tag nu. Nu vill jag berätta vem jag är. Vi har 2 pojkar sedan innan 9 och 7 år och längtar nu efter en liten sladdis! Vi har försökt aktivt sedan augusti och det här blir vårt åttonde försök. Hade äl i fredags den 9 mars och bim är den 23 mars. Denna månaden försöker vi med clearblues ägglossningstest och den visade glad gubbe i torsdags och fredags så vi myste på och hoppas på det bästa ????

Håller tummarna för er, har BIM ca 25/3 och uppnådde maximal i går, haft hög sedan i tis:)

Då hoppas vi att vi lyckas denna månad
  • VictoriaL

Jag tror knappt att det är sant!! Mina babyplan tidiga test ger fortfarande inte utslag, men jag känner mig så sjukt gravid. Molvärk, förstorade bröstet, humör som går upp och ner och uppsvullen som bara den.

Tog clearblue igår em och fick väldigt svagt streck, tog clearblue tidigt och positivt. BIM +1
  • LifeOfBullshit

Är idag på ÄL +6 och vaknade precis med rejäl molvärk och tempdipp. Känns ju alldeles för tidigt för menssymptom, är det ens möjligt att det är ägget som fäste eller börjar jag förlora förståndet? Haha.

BIM 20:e Mars, 2018
  • Huruvida

Hade äl igår eller i förrgår, haft sex varje dag i 4 dagar nu så nu är det bara att hoppas :).

• mulin
    Lisa81molander skrev 2018-03-12 06:14:34 följande:

Vad tråkigt men rekommenderar framför allt honom att forts med zink och folsyra då dessa är vetenskapligt bevisade att öka både spermierna och styrkan i dem, har ni gjort ett hemma test el på sjukhus? Önskar er inget annat än att lyckas, håller timmar och tår för er och forts kämpa.

Kram

Vi har precis beställt zink och folsyra så hoppas det kommer imorgon så han kan sätta igång direkt. Vi har varit på sjukhus och gjort tester så de ringde igår och talade om för oss att det var för lågt Antal. Så nu blir det någrs tråkiga månader men jag hoppas det går hyfsat fort ändå. Tack för omtanken <3
  • Lisa81molander
    mulin skrev 2018-03-12 09:21:21 följande:

Vi har precis beställt zink och folsyra så hoppas det kommer imorgon så han kan sätta igång direkt. Vi har varit på sjukhus och gjort tester så de ringde igår och talade om för oss att det var för lågt Antal. Så nu blir det någrs tråkiga månader men jag hoppas det går hyfsat fort ändå. Tack för omtanken <3

Vad bra, tror ni kommer få upp antalet med vitaminerna håller verkligen tummarna, hade vart kul om du uppdaterar mig alltid spännande o följa <3
  • LillaMy08

Fick ett plus på stickan idag, känns totalt overkligt men vi är såååå glada!! Hoppas lilla pyret vill stanna <3 Grattis till er andra som plussat och jag håller tummarna för er som inte fått ett plus ännu

• LillaMy08

Fick ett plus på stickan idag, känns totalt overkligt men vi är såååå glada!! Hoppas lilla pyret vill stanna <3 Grattis till er andra som plussat och jag håller tummarna för er som inte fått ett plus ännu

• Hepphopp

Äl+12 och negativt...

känner även mensvärk så är väl dags för mens när som helst.. usch.. är verkligen som ett slag i ansiktet varje gång. :( har ändå försökt att leva precis som vanligt och inte tänka så mycket på det... men man blir ju som besatt..

grattis till alla +! Otroligt glad för er skull! :)

Kämpa vidare ni andra som inte fått det än! Det kommer <3

• mulin
    Lisa81molander skrev 2018-03-12 09:43:00 följande:

Vad bra, tror ni kommer få upp antalet med vitaminerna håller verkligen tummarna, hade vart kul om du uppdaterar mig alltid spännande o följa <3

Har peppat honom också med det, han blev så ledsen. Det ska jag göra, tycker själv det ska bli spännande och se om vi kan få upp antalet själva. Hoppas verkligen det :)
Svar på tråden BIM MARS 2018