• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Jahajaa

Cykel dag 17 och ingen ägglossning i sikte.. brukar ha ägglossning dag 16 och ha ägglossningsflytningar i tre dagar innan ÄL men denna månaden har det inte kommit någonting :( känns som att man får hoppa över mars försöket tyvärr :/

• Lisa81molander
    LillaMy08 skrev 2018-03-12 09:54:11 följande:

Fick ett plus på stickan idag, känns totalt overkligt men vi är såååå glada!! Hoppas lilla pyret vill stanna <3 Grattis till er andra som plussat och jag håller tummarna för er som inte fått ett plus ännu

Grattis<3

Ja håll tummarna för oss andra denna månad
  • Jefare1

Äl i mitten på förra veckan enligt egna beräkningar. Ovanligt lite känningar nu i efterhand. Lite molvärk men annars inte mer än så. Förra månaden kände jag av allt möjligt men bara negativa tester. Hm svårt att tolka kroppen. Någon som upplevt mindre symtom än normalt pch sen plussat? Behöver lite hopp :)

• Lisa81molander
    mulin skrev 2018-03-12 10:23:44 följande:

Har peppat honom också med det, han blev så ledsen. Det ska jag göra, tycker själv det ska bli spännande och se om vi kan få upp antalet själva. Hoppas verkligen det :)

Vi har fått 6 egna barn med zink och folsyra pga samma problem så ge honom det hoppet, dom tror genast att dom är mindre värda då spermierna inte är helt ok peppa honom och visa att du är i detta med honom, teamwork brukar vi kalla det

Denna sista önskade ängel har vart lite svårare , jag är 36 och han 39? så vi fick letrozol i dubbelkur ich herre min Gud vilken äggfabrik jag känner mig som,, hoppas spermierna hittat nått av dom

<3
  • sofiaaaaaa
    LillaMy08 skrev 2018-03-12 09:54:19 följande:

Fick ett plus på stickan idag, känns totalt overkligt men vi är såååå glada!! Hoppas lilla pyret vill stanna <3 Grattis till er andra som plussat och jag håller tummarna för er som inte fått ett plus ännu

Grattis, va roligt :). Tror du det va rosenrot som gjorde ngn inverkan? Kanske man skulle testa, nog deb enda jag inte än hunnit testa ;p
  • LillaMy08
    sofiaaaaaa skrev 2018-03-12 11:08:39 följande:

Grattis, va roligt :). Tror du det va rosenrot som gjorde ngn inverkan? Kanske man skulle testa, nog deb enda jag inte än hunnit testa ;p

Tack! :) ja jag tror faktiskt det, för jag var till gyn för att kolla upp varför jag får mellanblödningar. Brukar normalt få en blödning en vecka innan mens, vilket jag trott ha varit en vecka efter ägglossning. Men efter undersökningen visade det sig att den blödningen sker i samband med min ägglossning, och då har jag alltså bara en lutealfas på 7-8 dagar, så jag tror att jag egentligen fick lite längre cykel med hjälp av rosenrot vilket i mitt fall är bra men man vet ju aldrig, det kanske inte hjälpte alls men värt att testa tycker jag!
  • mulin
    Lisa81molander skrev 2018-03-12 11:07:07 följande:

Vi har fått 6 egna barn med zink och folsyra pga samma problem så ge honom det hoppet, dom tror genast att dom är mindre värda då spermierna inte är helt ok peppa honom och visa att du är i detta med honom, teamwork brukar vi kalla det

Denna sista önskade ängel har vart lite svårare , jag är 36 och han 39? så vi fick letrozol i dubbelkur ich herre min Gud vilken äggfabrik jag känner mig som,, hoppas spermierna hittat nått av dom

<3

Gud vilka underverk den kombon verkad kunna göra! Helt otroligt. Har försökt googla lite när jag har tid på jobbet hur stor inverkan den kan ha på mannen och det verkar vara väldigt mycket! Ja precis så, han var direkt orolig att jag skulle lämna honom för någon med ?dugliga spermier? :( . Får man fråga hur stor mängd din man hade?

Jag hoppas också någon spermie hittat fram :D håller tummarna för er att ni snart får en liten busunge till! :)
  • Nicole92

Måste bara peppa er som. Inte har någon symtom alls. Jag plussade idag och fixk negativt Bim-2 och idag bim+3 fick jag plus. Lite öm i magen annars ingen symtom alls
  • Jefare1
    Nicole92 skrev 2018-03-12 12:01:50 följande:

Måste bara peppa er som. Inte har någon symtom alls. Jag plussade idag och fixk negativt Bim-2 och idag bim+3 fick jag plus. Lite öm i magen annars ingen symtom alls

Detta va precis vad jag behövde se! Grattis till plusset! <3
  • Lisa81molander
    sofiaaaaaa skrev 2018-03-12 11:08:39 följande:

Rosenrot rekommenderar jag alla som försöker bli gravida, zink folsyra och rosenrot är en kanon kombo
Svar på tråden BIM MARS 2018