BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Cykel dag 17 och ingen ägglossning i sikte.. brukar ha ägglossning dag 16 och ha ägglossningsflytningar i tre dagar innan ÄL men denna månaden har det inte kommit någonting :( känns som att man får hoppa över mars försöket tyvärr :/
Fick ett plus på stickan idag, känns totalt overkligt men vi är såååå glada!! Hoppas lilla pyret vill stanna <3 Grattis till er andra som plussat och jag håller tummarna för er som inte fått ett plus ännu
Äl i mitten på förra veckan enligt egna beräkningar. Ovanligt lite känningar nu i efterhand. Lite molvärk men annars inte mer än så. Förra månaden kände jag av allt möjligt men bara negativa tester. Hm svårt att tolka kroppen. Någon som upplevt mindre symtom än normalt pch sen plussat? Behöver lite hopp :)
Har peppat honom också med det, han blev så ledsen. Det ska jag göra, tycker själv det ska bli spännande och se om vi kan få upp antalet själva. Hoppas verkligen det :)
Fick ett plus på stickan idag, känns totalt overkligt men vi är såååå glada!! Hoppas lilla pyret vill stanna <3 Grattis till er andra som plussat och jag håller tummarna för er som inte fått ett plus ännu
Grattis, va roligt :). Tror du det va rosenrot som gjorde ngn inverkan? Kanske man skulle testa, nog deb enda jag inte än hunnit testa ;p
Vi har fått 6 egna barn med zink och folsyra pga samma problem så ge honom det hoppet, dom tror genast att dom är mindre värda då spermierna inte är helt ok peppa honom och visa att du är i detta med honom, teamwork brukar vi kalla det
Denna sista önskade ängel har vart lite svårare , jag är 36 och han 39? så vi fick letrozol i dubbelkur ich herre min Gud vilken äggfabrik jag känner mig som,, hoppas spermierna hittat nått av dom
<3

Måste bara peppa er som. Inte har någon symtom alls. Jag plussade idag och fixk negativt Bim-2 och idag bim+3 fick jag plus. Lite öm i magen annars ingen symtom alls
Grattis, va roligt :). Tror du det va rosenrot som gjorde ngn inverkan? Kanske man skulle testa, nog deb enda jag inte än hunnit testa ;p