• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • mia12345

Hej på er!

Jag har läst här ett tag med aldrig skrivit nåt. Nu behöver jag lite hjälp.. :) Jag är 30+ och vi längtar efter barn. Kör med ägglossningstest så jag vet när jag har det och har bim på onsdag.

Idag tog jag ett test för att mina bröst ömmar mer än någonsin! Är detta positivt? Det skulle va så kul att överraska min sambo med detta! :)

Det är restlagrets tester och jag har läst lite olika om dom, har dock aldrig fått ett streck överhuvudtaget förutom kontroll streck då..

hjälp :)

• stragge
    mia12345 skrev 2018-03-12 14:14:03 följande:

Hej på er!

Jag har läst här ett tag med aldrig skrivit nåt. Nu behöver jag lite hjälp.. :) Jag är 30+ och vi längtar efter barn. Kör med ägglossningstest så jag vet när jag har det och har bim på onsdag.

Idag tog jag ett test för att mina bröst ömmar mer än någonsin! Är detta positivt? Det skulle va så kul att överraska min sambo med detta! :)

Det är restlagrets tester och jag har läst lite olika om dom, har dock aldrig fått ett streck överhuvudtaget förutom kontroll streck då..

Detta är mina test från igår. Testlagret visade knappt någonting så tror absolut det där är ett plus :D kommer nog vara starkare om du tar med ett annat test. Grattis <3

• Esme08

Stoooort grattis till alla plus vad mycket det händer i tråden!!

Testade neg imorse på dag 11 efter äl men nu har jag beställt både termometer och äl stickor till nästa period om mensen dyker upp på onsdag

• mia12345

Å va spännande! :) Stort grattis Stagge!

Har ett CB digital hemma, får ta det imorn!

Testet som jag la upp va inte heller med morgonurin så håller verkligen tummarna för att det är ett pluss!! :)

• mia12345
    Esme08 skrev 2018-03-12 14:59:36 följande:

Förresten har ni någon app ni skriver in tempen i??

Nej, jag tempar inte. Men använder FLO där jag skriver in äl osv.. :)
  • Esme08

Mia12345: Ja jag har oxå Flo appen. Tänkte nån sån där bra där man ser tempkurvan och kan se om äl med temp och äl tester stämmer med appens äl gissning

• Lisa81molander
    mia12345 skrev 2018-03-12 14:14:03 följande:

Hej på er!

Helt klart ett posetivt test

GRATTIS
  • Lisa81molander
    mulin skrev 2018-03-12 11:21:19 följande:

Gud vilka underverk den kombon verkad kunna göra! Helt otroligt. Har försökt googla lite när jag har tid på jobbet hur stor inverkan den kan ha på mannen och det verkar vara väldigt mycket! Ja precis så, han var direkt orolig att jag skulle lämna honom för någon med ?dugliga spermier? :( . Får man fråga hur stor mängd din man hade?

Jag hoppas också någon spermie hittat fram :D håller tummarna för er att ni snart får en liten busunge till! :)

Vi har bara gjort hemtest då han skämdes, och redan efter ca 14 dagar efter ett negativt svar har han fått positivt

Manligheten sitter ju där?enligt män? men så är ju inte fallet men det tar sin tid att få dom att förstå att det löser sig

Finns hemtest på nätet 2st för 299kr kan vara en trygghet för honom att få kunna få test själv emellanåt,

Ni når målet det kan jag garanterat ge inte upp<3
  • Lisa81molander
    Nicole92 skrev 2018-03-12 12:01:50 följande:

Måste bara peppa er som. Inte har någon symtom alls. Jag plussade idag och fixk negativt Bim-2 och idag bim+3 fick jag plus. Lite öm i magen annars ingen symtom alls

Ett stort grattis
Svar på tråden BIM MARS 2018