BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej på er!
Jag har läst här ett tag med aldrig skrivit nåt. Nu behöver jag lite hjälp.. :) Jag är 30+ och vi längtar efter barn. Kör med ägglossningstest så jag vet när jag har det och har bim på onsdag.
Idag tog jag ett test för att mina bröst ömmar mer än någonsin! Är detta positivt? Det skulle va så kul att överraska min sambo med detta! :)
Det är restlagrets tester och jag har läst lite olika om dom, har dock aldrig fått ett streck överhuvudtaget förutom kontroll streck då..
hjälp :)

Hej på er!
Jag har läst här ett tag med aldrig skrivit nåt. Nu behöver jag lite hjälp.. :) Jag är 30+ och vi längtar efter barn. Kör med ägglossningstest så jag vet när jag har det och har bim på onsdag.
Idag tog jag ett test för att mina bröst ömmar mer än någonsin! Är detta positivt? Det skulle va så kul att överraska min sambo med detta! :)
Det är restlagrets tester och jag har läst lite olika om dom, har dock aldrig fått ett streck överhuvudtaget förutom kontroll streck då..

Stoooort grattis till alla plus vad mycket det händer i tråden!!
Testade neg imorse på dag 11 efter äl men nu har jag beställt både termometer och äl stickor till nästa period om mensen dyker upp på onsdag
Förresten har ni någon app ni skriver in tempen i??
Å va spännande! :) Stort grattis Stagge!
Har ett CB digital hemma, får ta det imorn!
Testet som jag la upp va inte heller med morgonurin så håller verkligen tummarna för att det är ett pluss!! :)
Förresten har ni någon app ni skriver in tempen i??
Mia12345: Ja jag har oxå Flo appen. Tänkte nån sån där bra där man ser tempkurvan och kan se om äl med temp och äl tester stämmer med appens äl gissning
Hej på er!
Gud vilka underverk den kombon verkad kunna göra! Helt otroligt. Har försökt googla lite när jag har tid på jobbet hur stor inverkan den kan ha på mannen och det verkar vara väldigt mycket! Ja precis så, han var direkt orolig att jag skulle lämna honom för någon med ?dugliga spermier? :( . Får man fråga hur stor mängd din man hade?
Jag hoppas också någon spermie hittat fram :D håller tummarna för er att ni snart får en liten busunge till! :)
Måste bara peppa er som. Inte har någon symtom alls. Jag plussade idag och fixk negativt Bim-2 och idag bim+3 fick jag plus. Lite öm i magen annars ingen symtom alls