BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Mia12345: Ja jag har oxå Flo appen. Tänkte nån sån där bra där man ser tempkurvan och kan se om äl med temp och äl tester stämmer med appens äl gissning
Helt klart ett posetivt test
GRATTIS
Vill rekommendera appen women log PRO , där har ni alla funktioner och den kostar 30kr
Tusen tack Mia12345 och Lisa81molander!!
Mia12345: Ja jag har oxå Flo appen. Tänkte nån sån där bra där man ser tempkurvan och kan se om äl med temp och äl tester stämmer med appens äl gissning
Tusen tack Mia12345 och Lisa81molander!!
Jaha då ligger man med benen i luften
Wish me luck
Ruvardag 5. ÄL+ 7.
HUR STÅR NI UT?
Alltså jag menar allvar, jag behöver tips för hur man pallar väntan, det är ju ingen idé att tolka symptom när man tar Lutinuspiller....
Snart får jag sparken om jag inte slutar stirra drömmande ut i luften alt googla hysteriskt.
Negativt test ikväll bim-1, liten tempdipp och en svag rosa ?flytning? sen i morse men ingen mens. Mensen kommer väl när som! :(
Någon som kan hjälpa mig med att svara på om det är normalt att få svagt rosa på pappret på toa en period innan mens? Jag är verkligen helt lost... sist jag hade mens var när jag var 15 år och det var ett tag sen...

Grattis till alla som plussat !! Ni ger mig hopp <3